باهنر: مردم کاملاً مطمئن می باشند که از آرای آنان صیانت می‌شود

۲۵خردادماه،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نایب رئیس دوم مجلس با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات اعتماد ملت به نظام را نشان می‌دهد، گفت: عمق اعتماد مردم به رهبر انقلاب و اعتماد بیشتر ایشان به این ملت روز قبل بیشتر شکل گرفت.

محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده ملت پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز قبل ریاست جمهوری، اظهار داشت: حضور گسترده روز قبل ملت در انتخابات حضوری کاملاً غیرمترقبه بود، برای بسیاری از مسئولان و تحلیلگران سیاسی و کسانی که حتی حُسن ظن داشتند نیز این حضور غیر قابل پیش‌بینی بود.

باهنر گفت: طبق آخرین آماری که به دست رسیده، حضور روز قبل ملت در انتخابات، بسیار گسترده بوده و به نسبت سال ۸۸ هم درصد حضور بالاتر رفته است، بنابراین چیزی غیر از اینکه باید سر تعظیم در برابر این ملت بزرگ و بصیر فرود آوریم، حرف دیگری نداریم که مطرح کنیم.

اهم اظهارات محمدرضا باهنر به نقل از فارس از این قرار است:

  • حضور گسترده و سنگین مردم پای صندوق‌های رأی، اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را روشن می‌کند و نشان می‌دهد که مردم کاملاً مطمئن می باشند که از آرای آنان صیانت می‌شود و مشکلی برای آرای آنان پیش نمی‌آید، البته توقع هم از نظام جمهوری اسلامی همین است، اما بعضی در چند سال قبل به دنبال آن بودند که باور و اعتماد مردم به نظام را مخدوش کنند، عده‌ای که در کشور چشمشان به آن طرف آب بود، با همراهی رسانه‌های خارجی در این مدت بر طبل عدم اعتماد بسیار کوبیدند اما به لطف خدا این حضور مردم حرف جدی را در این رابطه مطرح کرد.
  • از عمق جان قبول کردیم و قبول داریم که حضور مردم در انتخابات روی ضریب امنیت ملی تأثیر مستقیم دارد.حضور روز قبل ملت این نوید را به ما می‌دهد که به شدت ضریب امنیتی کشورمان بالا می‌رود و حاشیه بسیار امن‌تری برایمان در برابر هجمه‌های بی محابای دشمن ایجاد می‌کند.
  • رهبر معظم انقلاب وقتی مسئله حماسه سیاسی را مطرح کردند، بعضی با تردید برخورد می‌کردند که آیا این اتفاق در ۲۴ خرداد خواهد افتاد یا نه؟
  • عمق اعتماد مردم به رهبر انقلاب و اعتماد بیشتر ایشان به مردم روز قبل بیشتر شکل گرفت. این حضور نشان داد که مردم به رهبر معظم انقلاب هم اعتماد کامل و هم علاقه و عشق وافری دارند، البته مقام معظم رهبری نیز از عمق وجودشان این ملت را می‌شناسند.
  • حضور گسترده ملت پای صندوق‌های رأی را یکی از دستاوردهای بزرگ این انقلاب است. انشاءالله باید قدردان این دستاورد باشیم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.