باهنر: من و لاریجانی فرم عضویت فراکسیون رهروان را پر نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر  محمد رضا باهنر در نشست خبری امروز عصر خود که در دفتر دائمی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان امروز در راهروی بهارستان به خبرنگاران گفته که باهنر و لاریجانی عضو این فراکسیون هستند اظهار داشت: من و لاریجانی فرم عضویت فراکسیون رهروان را پر نکرده ایم بنابراین عضو فراکسیون رهروان ولایت نیستیم.

وی افزود: اما قاعدتا از لحاظ دوری و نزدیکی به فراکسیونهای مجلس از لحاظ  دیدگاه سیاسی به فراکسیون رهروان ولایت نزدیکتر هستیم.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا جبهه پیروان به صورت مستقل کاندیدای انتخاباتی خواهد داشت گفت: جبهه پیروان تا به حال روی مصداق های کاندیداهای انتخاباتی وارد نشده است و افرادی که تاکنون نامشان در رسانه ها مطرح هستند به صورت انفرادی وارد میدان شده اند.

باهنر افزود:  البته ممکن است جبهه پیروان از میان کاندیداهایی که تا به امروز مطرح شده اند یکی را برگزیند اما هنوز وارد انتخاب مصادیق نشده ایم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین از تشکیل گروهی برای تدوین سیاست راهبردی جبهه پیروان برای انتخابات ۹۲ خبر داد و گفت: یک نشست برای تدوین سیاست راهبردی این جبهه در انتخابات تشکیل شده است که بعد از تدوین سیاست های انتخاباتی این سیاست ها را برای تصویب نهایی در جلسه شورا مطرح خواهند کرد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تغییراتی در اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان حاصل خواهد شد گفت: جبهه پیروان بر خلاف احزاب و تشکل های سیاسی مجمع عمومی و انتخابات داخلی ندارد بلکه انتخابات در تشکل ها انجام می شود و افراد به صورت طبیعی عضو شورای مرکزی خواهند شد.

باهنرتاکید کرد: البته بعد از انتخابات مجلس نهم با توجه به وجود برخی انتقادها از سوی تشکل های زیر مجموعه جبهه پیروان قرار شد نشست و مذاکراتی با حضور همه تشکل ها برگزار شود که اگر نیازی به تغییردر جبهه وجود داشته باشد اعمال شود اما همچنان اعضای سابق به فعالیت خود ادامه می دهند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.