باور کنید ،اسرار مردان دست یافتنی است!

۲۸خردادماه،

همیشه راز ها دور از ما نیستند و گاهی کشف یک راز جالب می تواند در نزدیکی شما رخ دهد .این بار پرده از راز های آقایان برداشته شده است ،اسراری جالب که می تواند در زندگی شما کمک تان کند.

همیشه راز ها دور از ما نیستند و گاهی کشف یک راز جالب می تواند در نزدیکی شما رخ دهد .این بار پرده از راز های آقایان برداشته شده است ،اسراری جالب که می تواند در زندگی شما کمک تان کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  آقایان دوست ندارند  به صورت مستقیم در مورد احساساتشان  ،از آنها سوال پرسیده شود .اما سوالات غیر مستقیم به راحتی احساسات آنها را آشکار خواهد کرد.

شاید مردان در مورد مسایل مهم زندگی شان کمی دیر تر از خانم ها تصمیم بگیرند ولی در عمل به تصمیمشان کاملأ متعهدانه عمل می نمایند.در یک نظرسنجی  از مردان ازدواج کرده ،مشخص شده که ۹۰ درصد آنها اگر باز هم به زمان ازدواجشان باز گردند همان زن را می گیرند که اکنون همسر شان است.

اگر فکر می کنید زمانی که با یک مرد صحبت می کنید و هیچ نشانه ای از توجه را نمی بینید ،او به حرف های شما گوش نمی کنید اشتباه کرده اید.چرا که بیشتر آقایان ترجیح می دهند در حین گوش کردن ،فکر هم بکنند.و در کل شنونده های بی سر و صدایی باشند.

مردان عین پدرانشان می باشند،پس با نگاه کردن به پدر یک پسر بچه بزرگسالی وی را تجسم نمایید.

مردان بسیار سریع تر از خانم ها وقایع بد،بی احترامی ها و حتی یک دعوای مفصل را فراموش می کنند ،پس خانم های محترم اگر بعد از یک دلخوری دیدید که همسرتان با شما بسیار عادی برخورد می کند بسیار ناراحت نشوید و شما نیز حوادث را به فراموشی بیپارید.

مردان به صورت غیر مستقیم علاقه شان را ابراز می کنند مثلأ اگر شما باغچه منزلتان را دوست دارید و دیدید که همسرتان آن را تمیز می کند ،بدانید این ترجمه ی دوستت دارم است.

مردان توانایی بسیار از کار ها را دارند اما یک راهنمای خوب می خواهند ،راهنمایی که به صورت کاملأ غیر مستقیم به رفتار های آنها جهت دهد.

آقایان به زمانی برای خودشان نیاز دارند ،پس همیشه دست و پاگیرشان نباشید و بگذارید گاهی اوقات به کار هایی که دوست دارند در تنهایی انجام دهند ،برسند.

منبع : روزگارنو


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.