باور کنید: قسمت دوم “گاو خشمگین” در حال فیلمبرداری است/داستان، گزارش تولید، سازندگان و تصاویری از دنباله فیلم در “کافه سینما”/آخر هفته را در رویای سینما غرق شوید-۱

جمعه, ۰۲ تیر ساعت ۰۵:۰۷ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۰

+ ۳

قسمت دوم گاو خشمگین ، آن هم در مرحله فیلم برداری!

باورش سخت است ، اما بهتر است باور کنیم. قسمت دوم گاو خشمگین – شاهکار مارتین اسکورسیسی- در حال فیلمبرداری است !

دیگر خبری از اسکورسیسی و دنیرو و حتی پل شریدر فیلمنامه نویس نیست . کارگردان فیلم ، مارتین گوئیگوی ، کارگردانی گمنام است که فیلمنامه را با همکاری روستام برانامان نوشته است. فیلم پریکوئل/ سکوئلی بر ساخته اسکورسیسی است و دوران قبل و بعد از نسخه اصلی را به تصویر می کشد.

به گزارش ورایتی ، ویلیام فورسایت در نقش پیری جیک لاماتا و موجین آریا ، بازیگری تازه کار، در نقش نوجوانی این قهرمان میان وزن بوکس ، ظاهر خواهند شد. بازیگران کهنه کاری هم در فهرست مکمل به چشم می خورند که عبارتند از : تام سایزمور ، پنه لوپه آن میلر ، جو مونتنا ، ناتاشا هنستریج ، ری وایز و جیمز روسو .

فیلمبرداری در لس آنجلس ادامه دارد و ظاهرا همه چیز به سرعت برق و باد به پیش می رود. فیلم بر خلاف نسخه اصلی ، رنگی است و دو عکسی که تا کنون از آن منتشر شده ، بسیار نومید کننده است. گویی با فیلمی کم بودجه و درجه دو روبرو هستیم. این هم یک تصویر از فیلم:

به گزارش کافه سینما خلاصه ای که از داستان این فیلم منتشر شده ، به قرار زیر است :

” این فیلم می تواند عطش سیری ناپذیر سینمادوستان حرفه ای را که دوست دارند از این اسطوره بوکس جهان بیشتر و بیشتر بدانند ، فرو نشاند. فیلم برای مخاطبین عادی هم جذابیت های خود را خواهد داشت و آنها با اثری مواجه خواهند شد که نشان می دهد چگونه انگیزه درونی یک مرد او را قادر می سازد تا بر مشکلات زندگی فائق آید. ” گاو خشمگین دو ” ، حفره ها را پر می کند و مواد لازم برای شناخت هر چه بیشتر جیک لاماتا را فراهم می سازد. در فیلم به سوالهای مختلفی پاسخ داده می شود ، اینکه بالاخره بر سر جیک چه آمد و یا دوران جوانی او چگونه و بر چه منوالی گذشت.

در گاو خشمگین ۱۹۸۰ ، به دوران کودکی پر تلاطم جیک و یا تاثیرات متعاقب ناشی از زندگی خشونت بار او در دوران کهنسالی پرداخته نشده بود. ” گاو خشمگین دو” می کوشد تا نگاهی عمیق به کشمکش های موجود در زندگی واقعی این مشتزن داشته باشد و نشان دهد که چگونه خشم و نابسامانی های دوران کودکی از او یک مشتزن موفق ساخت. همان نیروی خشن و بی رحمی که جیک را تبدیل به قهرمان میان وزن جهان کرد و البته چالشهای خاص خود را در زندگی او به دنبال داشت” .

فیلم در سال ۲۰۲۴ روانه سینماهای جهان خواهد شد.

منابع:

http://www.variety.com/article/VR1118055572.html?cmpid=RSS%7CNews%7CLatestNews&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

http://thefilmstage.com/news/first-official-raging-bull-ii-stills-show-off-jake-lamotta-and-crew/

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.