بایدبه انتظارتولدیک پدیده درفوتبالمان بنشینیم

رضا عنایتی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس کرمان و سایپای البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در مدت زمان تعطیلات لیگ پشت سر گذاشته‌ایم، اما امیدوارم تیم در بازی فردا با غلبه بر سایپا روند رو به رشد خود را از کزمان بار دیگر آغاز کند.

به گزارش فارس،وی افزود: امیدوارم فشارهایی که از بیرون به تیم وارد می‌شد، کاسته شوند، زیرا وقوع اینگونه مسائل در وهله اول به تیم لطمه می‌زند و بازیکنان تیم را از نظر روحی و روانی بهم می‌ریزد، البته این چنین مسائلی برای من بی‌اهمیت است، در تیم‌های بزرگی مانند استقلال و سپاهان از این قبیل اتفاقات زیاد دیده‌ام و این مسائل برایم نگران کننده نیست.

عنایتی بیان داشت: البته در شرایط فعلی خط حمله ما در شرایط خوبی قرار ندارد، بازیکنان تیم باید از فرصت‌های گلزنی بهترین استفاده را کنند، تلاش می‌کنم تا با گلزنی در دیدار برابر سایپا وظیفه‌ام را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

وی با رد وجود مشکلات عمده در خط حمله مس ‌گفت: یکی از مشکلات اصلی خط حمله تیم کم دقتی در زدن ضربات آخر است، البته بدشانسی نیز در این بین دخیل است، طی هفت بازی گذشته تیم بیش از ۲۰ موقعیت گلزنی خیلی خوب را از دست داده است.

آقای گل ادوار لیگ برتر فوتبال کشور خاطرنشان کرد: مشکلات حاشیه‌ای تیم قبل از دیدار برابر فولاد در خوزستان خیلی کم شد و تیم توانست دو پیروزی پشت سر هم را به دست آورد، اما گویی خیلی‌ها از این پیروزی‌ها ناراحت شدند و این موفقیت تیم برایشان سنگین بود.

عنایتی افزود: تیم مس از نظر ظرفیت در بین بهترین‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد و با فراهم ساختن آرامش بیشتری برای این تیم از سوی باشگاه قطعا روند نتایج تیم بهتر می‌شود، همه باید برای موفقیت مس تلاش کنند و هر فرد در جایگاه خودش و در حد بضاعتش برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی در مورد تیم ملی و عدم حضور یک مهاجم گلزن در کنار تیم‌ گفت: ما زمانی که اتفاقات رقم می‌خورد دنبال راه حل هستیم، وقتی کار اصولی و پایه‌ای در فوتبال ما انجام نمی‌شود وقوع این مسائل طبیعی است، پس از رفتن آقای دایی تیم ملی ما همیشه در گلزنی مشکل داشته است، آیا باید به انتظار تولد یک پدیده در فوتبالمان بنشینیم تا این مشکل حل شود یا باید با راه کار علمی و اصولی این نقیصه را رفع کرد.

عنایتی همچنین در پاسخ به سئوالی پیرامون‌ گفته‌هایش در مورد ترک مس اظهار داشت: از روز نخست حضور در کرمان همواره مسائل حاشیه و حواشی بیرون از زمین به کنار زمین و تیم رسیده و در این بین بازیکنان و تیم بیشترین ضربه را از این مسائل خورده‌اند، باید عنوان کنم در صورتی که شرایط هیچ تغییری نکند، خلاف میل باطنی‌ام نیم فصل از مس جدا می‌شوم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.