باید با دشمنان هجومی برخورد کنیم

جام جم آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند، گفت: ما باید پایمان را روی گلوی دشمنان بگذاریم و هجومی با آنان برخورد کنیم چرا که ما یک ملت زنده و جوان هستیم.

 سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، صبح امروز در گردهمایی سه هزار نفری گردان‌های الزهرا(س) خواهران بسیجی وزارتخانه‌ها و ادارات به تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی پرداخت و با بیان اینکه زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی از مردان جلوتر حرکت می‌کردند، افزود: تعداد  زیادی از شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه زنان در دفاع مقدس، مقاومت و رشادت‌های بسیاری کردند، اظهار داشت: زنان در عمق جبهه‌ها، در مدارس و دانشگاه‌ها و در میدان های مختلف از امام بزرگوار و رزمندگان حمایت کردند.

صفوی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه کشورمان، گفت: برخی از دولت‌ها منبع قدرتشان سرمایه و اقتصاد است و برخی دیگر تکنولوژی و علم را سرمایه خود می‌دانند اما امام بزرگوار ما بزرگترین منبع قدرت ایران را سرمایه مردمی، ایدئولوژی اسلامی، موقعیت سرزمینی، فرهنگ و تمدن دانستند.

وی با بیان این که هر کشوری منابع قدرت ملی خود را برای سه هدف در نظر دارد، افزود: این سه هدف حفظ امنیت ملی، اقتصادی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است که امام(ره) با سرمایه مردمی، امنیت ملی ایران را در هشت سال دفاع مقدس تأمین کرد به گونه‌ای که حماسه فرزندان ما در دفاع مقدس، تضمین کننده ۸۰ سال امنیت کشورمان است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند، ادامه داد: در جنگ عراق و افغانستان آمریکا خسارت‌های سیاسی، انسانی و اقتصادی زیادی دیده است و تحمل خسارت های سنگین دیگری را ندارد.

صفوی با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‌ها مردم را هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد اعتماد مردم را به نظام سیاسی ضعیف کند و در اثر این فشارهای اقتصادی که به ملت وارد می‌شود نوعی ناراحتی از حکومت، انقلاب و دولت در میان مردم ایجاد شود.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.