باگ جدید سری S23 سامسونگ این بار مشکلات دوربین

برخی از دارندگان گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس از مشکلاتی در عکس‌های خود شکایت دارند، چیزی که به دلیل شکل آن به «تاری موزی» معروف شد.

باگ جدید سری S23 سامسونگ این بار مشکلات دوربین

به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از GSMARENA، این مشکل همه را تحت تأثیر قرار نداد، اما کسانی که آن را داشتند از اینکه دوربین پرچمدار جدید ۵۰ مگاپیکسلی آنها مشکل داشت، تعجب کردند.

به نظر می رسد که سامسونگ اکنون این مشکل را پذیرفته است، پستی در انجمن جامعه سامسونگ لهستان وجود دارد که قول می دهد رفع آن در دست اقدام است. در این پست آمده است که این مشکل با یک تعمیر نرم افزاری حل خواهد شد، که نشان می دهد هیچ نقص سخت افزاری وجود ندارد.

5862009

با این حال، جزئیاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است انتظار داشته باشیم که این اصلاح وارد شود، وجود ندارد. در ضمن، پست چند راه حل موقت ارائه می دهد:

عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S23 یا S23+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S23 و S23+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند. با این حال، این بدان معناست که فوکوس انتخابی قابل توجه تر می تواند پس زمینه عکس های شما را کمی تار کند.

انتهای پیام/


پلاس
تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.