باید برای افزایش سرزندگی‌ دانشجویان برنامه‌ریزی کرد

۰۹اردیبهشت،

210-8.jpg

آیین پاسداشت مقام استاد و تقدیر از اساتید نمونه سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بعد از ظهر امروز با حضور رییس، معاونان، روسای دانشکده‌ها و اساتید واحد علوم و تحقیقات در محل سالن شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر خسرو دانشجو رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، مشکل عمده دانشگاه‌ها را عدم نشاط و پویایی عنوان کرد و گفت: باید در این راستا بررسی شود که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، بنابراین انتظار داریم اساتید دانشگاه نیز تنها به کلاس و تدریس بسنده نکنند و در این مسیر دانشجویان و اساتید در جهت نشاط دانشگاه تلاش کنند.

وی با اشاره به کمبودهای موجود، تصریح کرد: باید توجه داشت که ما آنقدر همت بلند داریم که این کمبودها ما را اذیت نخواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و نقاط قوت دانشگاه علوم و تحقیقات، تصریح کرد: با این وجود هیچ کس ادعا نمی‌کند که همه امکانات به نحو باید و شاید در واحد علوم و تحقیقات جمع می باشند.

دانشجو با اشاره به انتقادات بعضی از دانشجویان به دلایل منطقی، تصریح کرد: گاها در دانشگاه با انتقاداتی مواجه می‌شویم، اما بدون آنکه هیچ توجهی داشته باشیم به دانشجو می‌گوییم که این مشکلی که شما مطرح می‌کنید یک مشکل از چندین مشکل دانشگاه است و در واقع دائم در حال سیاه کردن مجموعه میباشید.در صورتی که باید توجه داشت هیچ کجا اینگونه نیست که همه چیز در حد مطلوب و عالی باشد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی در جهت استفاده از پتانسیل و روحیه جوان دانشجویی، تصریح کرد: با وجود این تعداد قشر جوان دانشجو و شادابی و سرزندگی آنها باید برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که این سرزندگی‌ها روز به روز افزایش یابد، چرا که چنین مجموعه‌هایی باید بیشتر از اینها نمود و ظهور داشته باشند.

وی خطاب به دانشگاهیان، با بیان اینکه از پیشنهادات شما عزیزان در دانشگاه علوم تحقیقات استقبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم که کمال بهره را از آن ببریم، تصریح کرد: انتظار جامعه دانشگاهی نیز این است که در جهت شادابی و افزایش امید در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنیم، همچنین اساتید باید در جهت حفظ مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها پیشرو باشند.

رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از نامگذاری یکی از سالن‌های تازه دانشگاه به نام سالن شهید مطهری خبر داد.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از اساتید برتر دانشگاه علوم تحقیقات با اهدای لوح تقدیر توسط رییس واحد علوم تحقیقات، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.