باید برای محاکمه تمام عوامل تروریستی اقدام کنیم/ خنثی‌سازی توطئه‎های دشمنان در گرو برگزاری انتخابات پرشور

۰۷اردیبهشت،

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: ما باید برای محکوم کردن و محاکمه تمام عوامل تروریستی اقدام کرده و در راستای ثبات و امنیت در جهان گام برداریم.

“رامین مهمان‌پرست” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد حوادث تروریستی اخیر در آمریکا گفت:‌ ما بارها اعلام کرده‌ایم تنها راه مقابله با افراط‌گرایی و اقدامات تروریستی، مبارزه همه‌جانبه از سوی همه کشورها است.

 وی ادامه داد: آمریکا از یک‌سو ادعای مبارزه با تروریسم را دارد و از سوی دیگر شاهد هستیم که خود بزرگ‌ترین گروه‌های تروریستی را مورد حمایت قرار می‌دهد که این با شعار آن‌ها در راستای مبارزه با تروریسم در تناقض کامل است.

 مهمان‌پرست تصریح کرد: ما باید برای محکوم کردن و محاکمه تمام عوامل تروریستی اقدام کرده و در راستای ثبات و امنیت در جهان گام برداریم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنین در خصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری کشورمان اظهار داشت: انتخابات پیش رو از مهم‌ترین حوادث سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این مقطع بسیار حساس می‌تواند نشانگر اقتدار ملت بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

مهمان‌پرست تصریح کرد: باتوجه به اینکه انتخابات پیش رو مهم‌ترین اتفاق سیاسی کشورمان است، وظیفه ما این است که به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم و بر همین اساس در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور حضور پیدا کنیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به حضور پرشور تمام ملت در این حماسه سیاسی افزود:‌ تمام کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند به هرچه پرشورتر برگزار شدن این حماسه سیاسی کمک کنند، باید در صحنه انتخابات حضور یابند و وظیفه دارند اقدام شایسته خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که خود را عضو کدام یک از جریان‌های سیاسی در کشور می‌دانید، گفت:‌ من نیز همچون دیگر چهره‌های سیاسی متعلق به ملت ایران هستم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.