باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور گفت: بیش از ۸۵ درصد از درآمدهای فرآورده‌های نفتی صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه و مدیران لشکری و کشوری در حال برگزاری است، اظهار داشت: سابقه مرتضی روزبه‌ سابقه درخشانی است و نگاه خوب مدیریت و مواضع خوب سیاسی دارد.

وی افزود: استاندار سابق قزوین نیز خدمات قابل قبولی را به کشور و نظام انجام داده که شایسته تقدیر است.

وزیر کشور تصریح کرد: استاندار تازه باید خط اعتدال را در استان پی گرفته و همه گروه‌های سیاسی با گفتمان اعتدال در استان به کار گیرد.

رحمانی فضلی با اشاره به خواست دکتر روحانی از مسئولان اجرایی در خصوص تکریم مردم عنوان کرد:‌ باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم چرا که هر جا با مردم بودیم به موفقیت دست یافته و هر جا از آنها دور شدیم توفیقی کسب نکرده‌ایم.

وزیر کشور عنوان کرد:‌ بر همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باید مکانیزمی از سوی استاندار اتخاذ شود تا همیشه قدردان مردم بوده و آنها را به کارگیری کنیم.

وی عدالت را شاخصه دیگر مدیریت استانداران عنوان و تأکید کرد: عدالت مؤلفه مهم استانداران باید باشد و در پیشگاه خداوند در این خصوص باید پاسخگو باشد و امر حکومت مبتنی بر عدالت نیز این مهم را تصدیق می‌کند.

وزیر کشور یادآور شد: هر شخص با هر جایگاهی باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد و در این راستا وظیفه استانداران که سرنوشت یک میلیون نفر را در دست دارد بیش از قبل است.

وی قانون را نیز محور عدالت عنوان کرده و گفت: همه همکاران و استانداران نیز باید این مؤلفه را رعایت کرده و پاک دست و امین باشند.

وزیر کشور اظهار داشت:‌ بیش از ۸۵ درصداز درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود.

وی افزود: استان قزوین با توجه تقسیمات آینده نقش پایلوت و معین برای چند استان دیگر را خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.