باید قدردان حمایت‌ها و اظهار لطف مراجع عظام تقلید نسبت به دولت باشیم

ایران > دولت– ممتازنیوز:
جلسه هیأت دولت عصر یکشنبه ۱۹ آبان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ رییس جمهور در ابتدای این جلسه وجود مراجع عظام تقلید را از نعمات و برکات الهی دانست و از مساعدت، حمایت و اظهار لطف و محبت آنان به دولت تدبیر و امید و خدمتگزاران مردم، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر روحانی اظهار داشت: همه ما باید قدر این حمایت‌های ارزشمند را بدانیم و به گونه ای حرکت کنیم که این لطف و رحمت استمرار یابد.

در جلسه امروز هیأت دولت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گزارشی از روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ در ژنو را به هیأت وزیران ارائه کرد.

همچنین براساس تصمیم امروز هیأت وزیران، ارایه هرگونه جوایز صادراتی به صادرکنندگان به استفاده از ارز حاصل از صادرات در چرخه تجاری کشور، از قبیل انجام واردات مقابل صادرات، پرداخت بدهی ارزی، فروش ارز حاصله به بانک ها و صرافی های مجاز و سپرده گذاری ارزی نزد بانک های کشور، منوط شد.

در ادامه، دولت مجوز امضای موقت موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین را صادر کرد.

تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی نیز پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای دولت رسید.

اختصاص اعتبار به منظور تکمیل تجهیزات شبکه امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نیز اختصاص اعتبار جهت مقابله با پدیده های مخرب جوی از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز هیأت دولت تصویب شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.