بایرن مونیخ ۹-هامبورگ ۲؛ بی‌رحم مثل بایرن + جدول

۸فروردین ۱۳،

بایرن مونیخ ۹-هامبورگ ۲؛ بی‌رحم مثل بایرن + جدول

بایرن مونیخ در حالی که آماده بود تا در صورت لغزش دورتموند مقابل اشتوتگارت، جشن قهرمانی‌اش را در آلیانس آرنا برپا کند، در این مسیر ناکام ماند،

به گزارش فوتبال آنلاین بایرن مونیخ در حالی که آماده بود تا در صورت لغزش دورتموند مقابل اشتوتگارت، جشن قهرمانی‌اش را در آلیانس آرنا برپا کند، در این مسیر ناکام ماند، اما در بازی شنبه شب خود توفانی فراموش نشدنی به پا کرد تا اولتیماتومی جدی هم به یوونتوس حریف این هفته تیمش در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا داده باشد.

یک نمایش خیره کننده از کلودیو پیزارو کافی بود تا او با به ثمر رساندن ۴ گل برای تیمش نقش پررنگی در این برد تاریخی داشته باشد. بایرن شنبه شب موفق شد تا با نتیجه ۲-۹ از سد میهمانش هامبورگ عبور کند.

ترکیب اصلی بایرن دراین بازی بدین ترتیب بود: مانوئل نویر، دانته، خاوی مارتینس، آرین روبن، ژردان شکیری، پیزارو، بواتنگ، لام، لوئیس گوستاوو، باستین شواین اشتایگر، تونی کروس و هامبورگ نیز این یازده بازیکن را درترکیب اصلی‌اش می‌دید: دیکمیر، وسترمن، بروما، آئوگو، رینکن، رونوس، بادل، آدلر، فان در فارت، اسیلبرد، هئون مین سون

این اولین باری بود که پیزاروی پرویی در رقابت‌های این فصل در آلیانس آرنا ۴ گل به ثمر رسانده و علاوه بر او ژردان شکیری، باستین شواین اشتایگر، فرانک ریبری و ارین روبن (۲گل) هم برای باواریایی‌ها به گل رسیدند و دو گل تیم می‌ه‌مان را جفری بروما و هیکه وسترمن به ثمر رساندند.

در حالی که تنها ۵ دقیقه از آغاز بازی سپری شده بود، ژردان شکیری اولین گل باواریایی‌ها را به ثمر رساند. گلهای باستین شواین اشتایگر (۱۹)، کلودیو پیزارو (۳۰)، آرین روبن (۳۳) و مجددا پیزارو در دقیقه ۴۵ کافی بودند تا بایرن پرونده نیمه اول این بازی را مقتدرانه ببندد.

البته روند گلزنی باواریایی‌ها در نیمه دوم بازی هم متوقف نشد و کلودیو پیزارو در دقیقه ۵۳ اولین گل تیمش در نیمه دوم را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد این آرین روبن بود که مجددا برای بایرن به گل رسید. بار دیگر نوبت به پیزارو رسید تا در دقیقه ۶۸ بایرن را به گل برساند و گل بعدی، از آن تیم می‌ه‌مان بود. چرا که جفری بروما در دقیقه ۷۵ اولین گل هامبورگ را به ثمر رساند.

البته این گل نیز بی‌پاسخ نماند و یک دقیقه بعد فرانک ریبری بایرن را به گل نهمش رساند.

در ‌‌نهایت این هایکو وسترمن بود که در دقیقه ۸۶ آخرین گل این بازی پرگل را وارد دروازه مانوئل نویر نمود.

در حالی که تنها ۷ هفته دیگر تا پایان رقابت‌های این فصل بوندس لیگا باقی است، بایرن مونیخ صدرنشین تنها به ۲ امتیاز دیگر نیاز دارد تا قهرمانی زودهنگامش در رقابت‌های بوندس لیگا را جشن بگیرد و دورتموند را بعد از دو قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها از صندلی قدرت به پائین بکشد.

برای ملاحظه جدول بوندس لیگا اینجا را کلیک کنید.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.