با آقای گلی انتظارهااز من بیشترشده است

با آقای گلی انتظارهااز من بیشترشده است

 

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۲:۲۹

ورزش ۳: مهاجم تیم ملی و آقای گل فوتبال ایران گفت: از زمانی که این عنوان را به دست آورده‌ام، تمرین‌های سخت‌تری را شروع کردم چون می‌دانم انتظارها از کریم انصاری فرد بیش از گذشته است.

کریم انصاری فرد پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: اولین تمرین تیم ملی امروز به خوبی برگزار شد و همه بازیکنان با تلاش و انگیزه بالایی ظاهر شدند. ما کار سختی پیش رو داریم و به خوبی می‌دانیم برای رسیدن به جام جهانی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. ما بازی به بازی به حریفان‌مان فکر می‌کنیم و امیدوارم دعای خیر مردم پشت سر تیم ملی باشد تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی گفت: با اضافه شدن سایر بازیکنان به تیم ملی اردوی کامل‌تری را در ترکیه خواهیم داشت که هم می‌توانیم روی کارهای بدنی و هم تمرین‌های گروهی کار کنیم. اگر آن اردو را به خوبی پشت سر بگذاریم می‌توانیم کاملا مهیای بازی با ازبکستان شویم.

انصاری فرد در واکنش به اینکه با به دست آوردن عنوان آقای گلی انتظارها از شما در تیم ملی بالا رفته گفت: این مسئله را کاملا قبول دارم و واقعا می‌دانم کارم پس از آقای گل شدن در لیگ برتر سخت‌تر شده است. از فردای آن روزی که این عنوان را به دست آوردم شروع به انجام تمرین‌های سخت کردم چون می‌دانم الان جور دیگری به من نگاه می‌کنند و انتظارات همه از کریم انصاری فرد بیشتر شده است. هرچند فصل پیش با ۱۹ گل نفر دوم بهترین گلزنان شدم اما الان که آقای گل لیگ ایران شدم می‌دانم که نگاه‌ها به من جور دیگری است.

ابراهیم کریمی دیگر بازیکن تیم ملی هم در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان تلاش فوق‌العاده‌ای در اولین تمرین تیم ملی داشتند چرا که می‌دانند راه دشواری پیش رو دارند. فکر می‌کنم کار اصلی ما در اردوی ترکیه صورت پذیرد و آنجا بتوانیم به هماهنگی کاملی پیش از بازی با ازبکستان برسیم. هدف اصلی ما مشخص و صعود به جام جهانی است و مطمئن هستم تمام بازیکنان انگیزه کافی برای رسیدن به این هدف را دارند.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.