با ابزار هنر شاهد دستاوردهای خوبی در عرصه تبلیغ خواهیم بود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی:

خبرگزاری پانا:رئیس دفتر تبلیغات اسلامی گفت:با ساماندهی طلاب و روحانیون هنرمند، در عرصه تبلیغ دین، شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی دیروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه خوشنویسی صریر روحانی که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات در تشکیل انجمن‌های هنری اظهار داشت:‌ هدف از تشکیل انجمن‌های هنری در حوزه، تجمیع قوای هنری حوزویان است که سال‌ها به صورت انفرادی در عرصه هنری فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت چندین ساله هنرمندان حوزوی در رشته‌های مختلف هنری اظهار داشت: با تجمیع این هنرمندان، می‌‌توان گام‌های ارزشمندی در عرصه تبلیغ دین با ابزار هنر انجام داد و شاهد دست‌آوردهای خوبی نیز در این عرصه شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی درباره جایگاه هنر خوشنویسی در میان روحانیون گفت: هنر خوشنویسی با حوزه و روحانیت عجین شده و بسیاری از بزرگان دینی و روحانیون آثار ارزشمندی در این عرصه دارند.

وی در پایان درباره نمایشگاه صریر روحانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که با عناوین قرآنی و حدیثی و سخنان بزرگان دینی می‌باشد، تلاش دارد با این هنر، تعالیم ناب اسلامی را در مقابل دیدگان به نمایش بگذارد.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.