با افزایش سقف تسهیلات، مشکل مسکن مهر شهرستان خوی حل شد

علی نیکزاد روز پنج شنبه در بازدید از طرح های مسکن مهر شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش میزان تسهیلات، پرداخت اقساط وام ها نیز به صورت پلکانی به تصویب رسیده که با این اقدام دولت اجرای مسکن مهر در شهرستان خوی بدون کمترین مشکل ادامه خواهد یافت.

وی از کمک ۱۳ میلیارد ریالی دولت برای طرح فاضلاب مسکن مهر شهرستان خوی خبر داد و اظهار کرد: هشت میلیارد ریال آن توسط منابع استانی و بقیه از محل کمک های وزارت راه و شهرسازی تامین می شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به ساکنان شهرک های مسکن مهر خوی احداث دو باب مسجد نیز مصوب شده که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

نیکزاد در این سفر همچنین از پروژه های راه سازی شهرستان خوی نیز بازدید و برای تسریع روند اجرای طرح های مهم و اساسی از جمله جاده خوی – قطور و چالدران _ آواجیق تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در این سفر با توافقی که با مسوولین کارخانه سیمان آذرآبادگان خوی انجام گرفت ، مقرر شد تقاطع غیر همسطح جاده دسترسی این واحد با جاده اصلی با مشارکت راه و ترابری احداث و به بهره برداری برسد.

نیکزاد اضافه کرد: کارخانه سیمان خوی همچنین موافقت کرد با همکاری دستگاه های ذیربط آذربایجان غربی لوله گاز ۱۶ اینچی را از بستر رودخانه به این کارخانه منتقل کند.

وزیر راه و شهرسازی، اعطای تسهیلات برای تهیه زمین و توسعه مسجد جامع و حوزه علمیه خوی، تخصیص و افزایش اعتبارات طرح های راهسازی خوی، تسریع در بهره برداری از جاده خوی به مرز رازی را از جمله دستاوردهای سفر به شهرستان خوی اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه برای بازدید از طرح های عمرانی در دست اجرای این وزارتخانه و همچنین بررسی پیشرفت طرح های مهر ماندگار در حوزه راه و مسکن وارد ارومیه شد.

۵۸۳/۸۱۳۶/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۲۷۴۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.