با انتقالی تبدیل وضعیت شده ها به هیج وجه موافقت نمی شود

۱۳م آذر ،

استاندار کهگیلویه و بویر احمد:
با انتقالی تبدیل وضعیت شده ها به هیج وجه موافقت نمی شود
استاندار کهگیلویه و بویر احمد با انتقاد از کارکنانی که در این وقت سال هنوز به دنبال انتقالی خود هستند ، گفت : با انتقالی افرادی که از امتیاز تبدیل وضعیت استفاده کردند ، به هیچ وجه موافقت نمی شود.
حسین صابری در گفت و گو با فارس در یاسوج اظهار کرد: تبدیل وضعیت نیروهای استخدامی یکی از اقدامات ارزشمند دولت در تعیین تکلیف و ارتقای شغلی آنها بوده که در استان کهگیلویه و بویر احمد اجرا شده است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه شرط تبدیل وضعیت نیروهای دولتی ، خدمت آنها در مناطق محروم است ، افزود : تیدیل وضعیت شده ها باید در مناطق محروم مشغول به کار شوند و استثنایی در این خصوص وجود ندارد.
وی گفت : اینکه شخصی با استفاده از مزایای تبدیل وضعیت بخواهد از زیر بار شرط آن شانه خالی کند ، عملی نیست و افرادی که می خواهند از مزایای طرح تبدیل وضعیت استخدامی خود استفاده کنند باید بدانند که خدمت آنها در یک منطقه محروم خواهد بود.
صابری ادامه داد: عده ای از این کارمندان به محض تبدیل وضعیت خود در حالی که هنوز یک سال هم در یک منطقه محروم خدمت نکرده اند تقاضای انتقالی به شهرهای برخوردارتر را می کنند که تا زمانی که من استاندار هستم ، این اتفاقات نخواهد افتاد.

 

آگهی استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.