با این کیبورد دیگر اشتباه تایپ نمی کنید

 

با این کیبورد دیگر اشتباه تایپ نمی کنید

تمامی کاربران لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی را به لحاظ مهارت تایپ کردن می توان در سه گروه جای داد؛ گروه اول عده ای هستند که در هنگام تایپ کردن فقط به کلید های کیبرد نگاه می کنند. گروه دوم آنهایی هستند که تایپ کردن خود را بر روی مانیتور دنبال می کنند. و گروه سوم آنهایی هستند که به ازای تایپ کردن هر حرف و یا کلمه یک بار به نمایشگر نگاه می کنند تا مطمئن شوند صحیح تایپ کرده اند.
شرکت Keyview برای تبدیل وضعیت تایپ کردن گروه سوم به یک شرایط استاندارد، یک صفحه کلید بسیار زیبا و کاربردی طراحی کرده. این محصول Smartype نام دارد. در بالای این صفحه کلید و به موازات کلیدهایش یک نمایشگر افقی جاسازی شده و این امکان را به کاربر می دهد تا هر آنچه را که تایپ می کند با یک نگاه اجمالی به این نمایشگر، مرور کرده و از درست بودن آن اطمینان پیدا کند.
همچنین کاربر می تواند ایمیل‌ها، فیدها، پست‌های فیسبوک و توییتر خود را از طریق این نمایشگر باریک دنبال کند و در حین تایپ کردن به راحتی زندگی آنلاین خود را نیز ادامه دهد، با دیگران در ارتباط باشد و از آخرین اخبار و ایمیل های فوری خود مطلع شود.
علاوه بر داشتن طراحی زیبا و سبک، مهمترین مزیت این محصول آن است که به دلیل نزدیک بودن بودن منطقه دید چشمی و کارِ دستی کاربر، از حرکات مکرر گردن به سمت پایین و بالا جلوگیری می شود و فرد دیگر از گردن درد و شانه دردهای ناشی از تایپ کردن غیر استاندارد نالان نخواهد شد.
این شرکت ادعا می کند که محصولش می تواند مهارت کاربران آماتور و سرعت تایپ صحیح کلمات را از طریق کنترل دید در آنها تقویت کند. همچنین قرار است به زودی اطلاعات مربوط به قیمت محصول، چگونگی ارسال سفارش و فروش آنلاین از طریق وب سایت Keyview در اختیار متقاضیان خرید قرار گیرد.
نارنجی

 

همکاری در فروش - جا صابونی بزرگ اتوماتیک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.