با تخریب دیگران نمی‌شود رییس جمهور شد

۱۸خردادماه،

نماینده مردم پاوه و جوانرود با بیان اینکه کسی که می‌خواهد رییس جمهور ایران شود قطعا باید مدیر و مدبر باشد گفت: ریاست جمهوری اسلامی ایران کار هر کسی نیست و باتخریب دیگران نیز نمی‌شود رییس جمهور شد.

نعمت‌الله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به ویژه خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم اظهار کرد: ایران کشور بزرگی است و جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا شناخته شده بوده، هست و خواهد بود لذا هر کسی نمی‌تواند ریاست جمهوری اسلامی ایران را با این عظمت داشته باشد.

وی تصریح کرد: کاندیداها باید خود را در حد نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند و کسی که می‌خواهد رییس جمهور کشوری مثل ایران شود قطعا باید بسیار بزرگ،‌با ایمان‌، مسلمان، با اقتدار و مدیر و مدبر باشد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ریاست جمهوری اسلامی ایران کار هر کسی نیست باید این اشخاص رعایت همه جنبه‌ها دین و ایمان و بزرگی ملت را در نظر داشته باشد و بدانند که با تخریب دیگران و شکست وجهه دیگران نمی‌شود رییس جمهور شد.

منوچهری با بیان اینکه کاندیداها باید توانمندی‌های خود را ارائه کرده و برنامه هایشان را معرفی کنند اظهار کرد: بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری برای تمام آحاد ملت فصل‌الخطاب است و انتخابات آزمون بزرگی است زیرا کشور اکنون در شرایط خاص اقتصادی از قبیل گرانی و تورم قرار دارد و واقعا نیازمند رییس جمهور توانمندی هستیم که با کابینه‌ای توانمند بتواند مشکلات را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از این کاندیداها در صورت موفقیت باید از تمام نیروهای نظام استفاده کنند گفت: کاندیداها باید توجه داشته باشند که محدود شدن به قشر و جناح و گروه خاصی نمی‌تواند جوابگو باشد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر زمانی که ملت پشت سر رهبری بوده و به حرف‌های ایشان توجه کرده هیچ وقت منحراف نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.