با تکیه بر نظام تامین اجتماعی ،رفاه را به مردم هدیه می دهیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که شنبه شب در سالن همایش های سازمان حج و زیارت برگزار شد، ‘محمد رضا رحیمی’ افزود: دولت و نظام با تمام مشکلاتی که استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور ایجاد کرده، با تکیه بر کارگران و کارمندان توانسته است این مشکلات را از پیش رو بر دارد و تامین اجتماعی نیز به عنوان یاری دهنده کارگران و کارمندان و تامین آینده آنان از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه افزود: استکبار جهانی با ایجاد تحریم های مختلف و موانع گوناگون به دنبال آن است تا ملت غیور و همیشه در صحنه ایران را به زانو در آورد اما ما با حمایت از یکدیگر توانسته ایم این موانع را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته و استکبار جهانی را مایوس سازیم.

وی گفت: هر کاری که استکبار جهانی علیه ما انجام داده است ما نیز به پشتوانه ملت و نیروهای متخصص خود نه تنها آن را بی پاسخ نگذاشته ایم بلکه در این راستا به دستاوردهای مهمی نیز دست یافته ایم.

رحیمی در ادامه با تاکید بر اینکه ملت ایران با تکیه بر کار و سرمایه داخلی به دنبال ایجاد تحول است، افزود: ما با حمایت مردم توانسته ایم تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و اگر استکبار جهانی محدودیت هایی برای ما در خصوص واردات و صادرات ایجادنموده ما نیز با آن مقابله کرده و توانسته ایم به عمل آنها پاسخ دهیم.

وی گفت: آنان زمانی از دادن سوخت و قطعات یدکی به هواپیماهای مسافربری ایران خودداری می کردند؛ نظام جمهوری اسلامی نیز با آنها همین رفتار را کرد. این در حالیست که عدم ارائه خدمات به مردم بخصوص ناوگان هوایی به دور از کنوانسیون انسانی و عاری از اخلاق است چون اینگونه محدودیت ها باعث آسیب به مردم و ملت می شود.

معاون اول رییس جمهوری در پایان گفت: ما به پشتوانه تمامی داشته های خود تا آخر ایستاده ایم و در مقابل این ناملایمات پیروز و سربلند بیرون خواهیم آمد.

براساس این گزارش، در این مراسم که در ساختمان سازمان حج و زیارت برگزار شد، سعید مرتضوی رییس سازمان تامین اجتماعی و جمعی از منتخبین بازنشسته این سازمان حضور داشتند.

۱۰۸۰** ۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۷۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.