با جعل اسم پلیس اطلاعات همکلاسی به سرقت رفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری نوجوانی که با استفاده جعل عنوان پلیس فتا اقدام به تهدید همکلاسی خود کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ  سیدموسی حسینی گفت: شاکی این پرونده که نوجوانی ساکن شیراز است، پس از اینکه ایمیلی را که در آن با استفاده از نام پلیس “فتا” از وی درخواست ارسال اطلاعات شخصی می کند، ملاحظه و با برقراری تماس با این پلیس از عدم صحت این ایمیل و مطالب موجود در آن آگاه می شود.
وی ادامه داد: نوجوان شیرازی سپس اقدام به شکایت و رسیدگی قضایی به این موضوع کرده و در نتیجه آن با بررسی های فنی کارشناسان ، ایمیل ارسال شده بررسی و ارسال کننده آن شناسایی می شود.
رئیس پلیس  فتا  استان فارس بیان کرد: با احضار متهم پرونده در این پلیس، زمانی که وی با ادله غیر قابل انکار روبه رو شد، لب به اقرار گشود.
سرهنگ  حسینی  بیان کرد: متهم که نوجوانی شیرازی و همکلاسی شاکی است، با کینه ای که از همکلاسی خود داشته و با بدست آوردن ایمیل او، از طریق جعل عنوان پلیس “فتا” و انتشار یافتن اطلاعات شخصی، از وی قصد اخاذی داشته است.
رئیس پلیس  فتا  استان فارس در این خصوص به شهروندان اخطار داد: پلیس “فتا” به هیچ عنوان با ارسال ایمیل از شما درخواست ارسال اطلاعات شخصی نمی کند و هر زمان چنین مطالبی چه از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه برایتان ارسال شد، به هیچ عنوان در پاسخ به آن ایمیل اطلاعات خود را ارسال نکنید. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.