با حضور هواداران قطعا پیروز خواهیم شد

۲۰ آبان ،

کارشنال فوتبال در خصوص بازی ایران مقابل ازبکستان گفت: بازیهای مقدماتی جام جهانی حساسیت بسیاری دارد، قطعا این بازی برای ما مشکل خواهد بود امیدوارم با حضور ۱۰۰ هزار تماشاچی در آزادی پیروز میدان شویم.

ابراهیم آشتیانی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت:  من خود در مقدماتی در جام جهانی حضور داشته و با شرایط آشنا هستم،  مقدماتی بسیار مشکل است و حساسیت بسیاری دارد زیرا آرزوی هر کشوری رفتن به جام جهانی  است و قطعا بازی سختی برای تیم ملی کشور ما خواهد بود.
 وی افزود:  کره ، ازبکستان و ایران در گروه با شانس حضور در جام جهانی را دارند هک کره صد درصد صد حضور خواهد داشت و تنها رقیب ما دراین گروه ازبکستان است و ازبکستان تیم خوبی است و از نظرفیزیکی مانند ما قدرتمند است.
 وی بیان کرد: من یک انتقاد از فدراسیون فوتبال و کی روش دارم و آن بازی ما مقابل تاجیکستان است زیرا این بازی اصلا برای ما موثر نبود کاش با تیم های مثل اکراین و بلاروس یا تیم هایی که سبک بازیشان مانند روسیه بود بازی می کردیم وانتقاد دیگرم مدت طولانی اردوی تیم ملی است، این مدت اردو را هیچ کس قبول ندارد و من مطمئن هستم  خود کی روش هم موافق این جریان نیست و این قضیه به او تحمیل شده است ما یک بار در بازی  مقابل استرالیا از این قضیه ضربه خورده ایم و نباید دوباره آن را تکرار می کردیم.
 آشتیانی گفت: دژاگه و قوچان نژاد هم دیگر با بچه ها هماهنگ شده اند و سه – چهار روز  تعطیلی برای این بازی کافی بود.
 وی در آخر بیان کرد: امیدار هستم این بازی را مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر پیروز شویم و از هواداران  خواهش می کنم به ازادی بیایند و تیم می را تشویق کنند زیرا حضور  آن ها سبب ترس و استرس رقیب خواهد شد و به پیروزی با کمک خواهد کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.