با زبان هنر قهرمانان خود را به فرزندانمان معرفی کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حسینی گفت: باید فرهنگ غنی کشورمان را به درستی به کودکانمان ارایه دهیم و با ساخت فیلم، تئاتر و موسیقی در خور و شایسته مانع از گرایش آن‌ها به فرهنگ بیگانه شویم.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، سید محمد حسینی از هنرمندان و سینماگران خواست با تولیدات مناسب و پرمحتوا، مانع گرایش ذائقه فرزندان ایرانی به غرب شوند.

وی که در آیین افتتاح بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان سخن می‌گفت ادامه داد: باید فرهنگ غنی کشورمان را به درستی به کودکانمان ارایه دهیم و با ساخت فیلم، تئاتر و موسیقی در خور و شایسته مانع از گرایش آن‌ها به فرهنگ بیگانه شویم.

وی با بیان اینکه قهرمانان واقعی و اسطوره های تاریخی ایران سرداران شهیدی هستند که ایران را در برابر دشمن حفظ کردند، افزود: باید کودکان ایران زمین، دلاوری‌های این قهرمانان را به درستی درک کنند.

حسینی، کودکان و نوجوانان را گرمابخش این جشنواره دانست و اظهار امیدواری کرد که جشنواره بیست و ششم بهتر از سال گذشته برگزار شود.

وی همچنین گفت: با اعزام کاروان‌های فرهنگی به استان‌های دیگر، علاوه بر کودکان و نوجوانان اصفهان همه کودکان در سراسر کشور از این جشنواره بهره‌مند می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به اصفهان از بخش‌های مختلف مسجد جامع اصفهان و مقبره علامه مجلسی (ره) نیز بازدید کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.