با زیر پا گذاشتن قوانین، جان خود را به خطر نیندازیم/ عکس ارسالی خوانندگان – اخبار اجتماعی

منصور عباسی ضمن ارسال این عکس نوشت:

این جمله ای است که در بعضی از ایستگاههای BRT “آزادی-خاوران” در ایستگاه هایی از جمله دوراهی قپان و امام زاده معصوم و… به چشم می خورد:

“با زیر پا گذاشتن قوانین ومقررات، جان خود را به خطر نیندازیم”

چیزی که در اینجا مهم است از بچگی به ما گفته اند که با “رعایت” قوانین و مقررات جان خود را به خطر “نمی اندازیم” ولی در این تصویر جمله نوشته شده عکس این مطلب را به ما القا میکند.

چند تصویر که به زیبایی نمایشگر یک فردی می باشد که بجای عبور از خط عابر پیاده یا پل عابر پیاده از روی میله های محافظ عبور میکند – و به تعبیری “با زیر پا گذاشتن قوانین ومقررات، جان خود را به خطر می اندازد” با یک جمله غیر کارشناسی که به نوعی تشویق میکند که جان خود را به خطر نیندازیم ولی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات!- القا کننده ی یک جمله اشتباه شده است!
نظر شما در مورد این عکس چیست؟

===

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم. لطفا فیلم ها بیشتر از ۵ مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر ۵۰۰ بوده و حجم عکس بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

/۵۶۵۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.