با سلام من سوالات و جواب های بسیاری که مطرح شده بود خواندم و از اینکه راهی را قرار داده اید تا جوانان…

( تحصیلات : فوق لیسانس ، ۲۷ ساله )

با سلام
من سوالات و جواب های بسیاری که مطرح شده بود خواندم و از اینکه راهی را قرار داده اید تا جوانان سوالات خود را بپرسند بسیار متشکرم.

این را میخواهم بگویم که با خواندن پاسخ ها متوجه شدم مشاوران شما بسیار متعهد و دلسوز هستند و در ضمن به مشکلات جنسی به صورت یک تابو نگاه نمیکنند و آن را یک مسئله کاملا طبیعی میدانند و این مسئله کمی از استرس مرا در سوال کردن کم کرده.
یک سوال مهم داشتم. شنیده ام که بعضی از دختران در هنگام اولین رابطه دچار خونریزی نمی شوند. من تا به حال رابطه ای نداشته ام و از این میترسم که برای من هم این مسئله رخ بدهد و همسر آینده ام به من شک کند. از رفتن به دکتر و تشخیص نوع پرده هم خجالت می کشم و در ضمن میترسم که قبلا پاره شده باشد و من متوجه نشده باشم! این مسئله برایم کابوس شده. چه کنم؟

مشاور ( hassan najafi – شنبه، ۱۸ دی ۱۳۸۹ )

خواهر گرامی نگران نباشید این مساله معمولا کم اتفاق می افتد اما اکثرا با خونریزی جزئی و یا حداقل با سوزش همراه است . نگرانی شما بی مورد است . البته پزشک زنان می تواند تشخیص دهد اما ضروری نیست . معمولا پارگی پرده در پیش از ازدواج در کسانی که خدانکرده خود ارضایی کرده اند و یا در ورزشهای سنگین آسیب دیده باشند اتفاق می افتد . پس نگران نباشید .


مشاوره راسخون / سایر مباحث
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.