با سیم کارت مجازی، رایگان اس‌ ام‌ اس بزنید!

این مطلب امروز شنبه ۲۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خبرگزاری ایسنا: محققان انفورماتیک دانشگاه خوارزمی موفق iبه طراحی نرم‌افزاری شدند که iبه کاربران امکان می‌دهد با نصب آن بر روی تلفن همراه خود iبه یکدیگر «اس‌ام‌اس» رایگان بدهند.

مسعود جلالی، مبتکر این نرم‌افزار گفت: سیم کارت مجازی برنامه‌ای است که روی گوشی موبایل نصب می‌شود و iبه کاربر امکان می‌دهد iبه افرادی که آنها هم سیم کارت مجازی را فعال نموده‌اند، اس‌ام‌اس رایگان ارسال کند.

وی تصریح نمود: این برنامه محدود iبه دو نفر نمی باشد و سیم کارت مجازی با ترکیب پروتکل‌های تازه GSM و GPRS و الگوریتم پایین آوردن iبها ابداعی خود این امکان را فراهم نموده که همهی کسانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، بتوانند iبه یکدیگر اس‌ ام‌ اس بفرستند.

جلالی خاطرنشان نمود: در داخل محیط سیم کارت مجازی موبایل خود می‌توانید عکس یا فیلم مورد علاقه خود را انتخاب نموده و iبه راحتی و با iبها بسیار ناچیز آن را iبه دوستان خود در هر کجا ارسال نمایید. البته الگوریتم iبه کار گرفته شده در سیم کارت مجازی این امکان را می‌دهد که همهی این ارسال‌ها با یک دهم iبها واقعی انجام شود و نیازی iبه فعال‌سازی MMSهم نباشد.

جلالی ادامه داد: مجانی نمودن امکان تایید رسید پیام (Delivery) در گوشی‌های فعال، فشرده‌سازی بالقوه و بسیار بسیار حجم متن smsها برای صرفه‌جویی بیشتر iبها‌ها، نبودن محدودیت پارت در sms‌ها و mmsها، امکان ارسال و دریافت تصویر و ویدئو در هر کجا و سازگاری با همهی گوشی‌های موبایل از جمله امکانات سیم کارت مجازی است.

مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.