با محموله‌های قاچاق موبایل چه می‌کنند؟

۱۲ام بهمن ،

بر اساس اطلاعات به دست آمده از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور, محموله های ضبط شده قاچاق گوشی تلفن همراه بعد از آزمایش های فنی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روانه بازار تلفن همراه می شوند.
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اموال ظبط شده قاچاق گوشی تلفن همراه در کشور اظهار داشت: محموله های قاچاق گوشی تلفن همراه در کشور پس از ضبط در انحصار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار می گیرد.
“سردار مهدی ابویی” افزود: بعد از در اختیار گذاشتن اموال قاچاق گوشی موبایل به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این کالاها بعد از استعلام برای تاییدیه و برخورداری از استانداردهای لازم به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرستاده می گردد تا از لحاظ فنی مورد آزمایش قرار گیرند.
وی افزود: بعد از تست گوشی های قاچاقی که از استانداردهای لازم برخوردار می باشند قابل عرضه در بازار می باشند و گوشی های غیراستاندارد نیز منهدم می شوند.
وی با اشاره به فروش گوشی های قاچاق در بازار گفت: هزینه فروش این گوشی ها به خزانه دولت واریز می گردد.
به گزارش موبنا, چندی پیش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارزکشور اعلام کرد که تمامی گوشی های موبایل قاچاق و فاقد طرح شبنم را از سطح بازار تلفن همراه کشور جمع آوری می کند.
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با اشاره به طرح جامع گوشی های قاچاق و فاقد طرح شبنم در کشور اعلام کرده بود به سبب ساماندهی بازار تلفن همراه و جلوگیری از قاچاق گوشی موبایل که منجر به کاهش درآمدهای دولت شده این سازمان به طوری جدی به مقابله و برخورد با فعالان غیرقانونی در این حوزه می پردازد.
“سردار مهدی ابویی” در این باره گفته که همزمان با اجرای این طرح تمامی گوشی های موجود در بازار که فاقد شبنم باشند به عنوان کالای قاچاق به شمار می آیند و از سطح بازار جمع آوری می‌شوند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.