با نصب العین قراردادن دستوارت رهبری از تحریم ها با موفقیت عبور می کنیم

‘علی کاییدی ‘ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود:با وجود مشکلات اقتصادی و گرانی موجود کشور اتحاد و وحدت میان مردم ومسوولان می تواند برای عبور از این دوران موثر باشد و باید مجلس مهمترین اولویت خود را مبارزه با تحریم ها قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه استکبار و رژیم صهیونیستی همواره به دنبال رسیدن به اهداف خود از طریق تخریب پایه های انقلاب اسلامی است،ادامه داد:همه باید هوشیار باشیم چرا که در شرایط حساسی قرار داریم و از هر گونه تفرقه افکنی باید دوری کنیم .

نماینده مردم پلدختر در مجلس نهم با بیان اینکه مردم در زمان های مختلف همواره از فشار دشمنان سربلند بیرون آمده اند ، اظهارداشت: پس از دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که برخی از خانواده ها چند شهید در راه انقلاب هدیه کردند و سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

کاییدی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد در داخل کشور زمزمه هایی را سرمی دهند که در مسیر دشمنان است ،افزود:در طول تاریخ جریان هایی در داخل بوده اند که به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت:اگر می خواهیم در برابر فشارها وتحریم های دشمنان سربلند بیرون بیاییم ،تنها راه آن مقاومت و تسلیم نشدن در برابر خواسته های دشمنان است .

کاییدی گفت:در این راستا مجلس شورای اسلامی ، قوه قضاییه و دولت باید تمام توان خود را برای مقابله با تحریم ها وفشارهای اقتصادی دشمنان بسیج کند و این تجربه ایست که قبلا نیز توسط مردم ومسوولان صورت گرفته است.

وی با اشاره به مقاومت مردم و مسوولان در دوران دفاع مقدس ،افزود:در آن دوران همه کارها معطوف به مقاومت بود ودر این زمان با توجه به فشارهای اقتصادی نیز تمام توجهات باید معطوف به تحریم ها باشد.

سیام**۱۰۵۳ ۱۴۱۸*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۳۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.