با نمایندگان ایران در اولین روز مسابقات جهانی کاراته/ ” امیدواری به کسب بهترین نتیجه”

۳۰ آبان ،

sporting-events-championnat-du-monde-de-karate-palais-omnisports-de-paris-bercy-paris_1.jpg

اولین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی کاراته از فردا(چهارشنبه) در فرانسه آغاز می‌شود که ایران در این روز چهار نماینده دارد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، براساس برنامه کمیته برگزار کننده مسابقات ، در اولین روز و در بخش کومیته انفرادی مبارزات اوزان ۷۵- ، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم به ترتیب بهمن عسگری، علی فداکار و ذبیح الله پورشیب نمایندگان ایران و در بخش کاتای انفرادی هم فرید حقیقی نماینده ایران است.

برنامه مسابقات در اولین روز به شرح زیر است:

چهارشنبه اول آذر:

فرید حقیقی، کاتای انفرادی (مرحله حذفی و رپه شارژ)ساعت ۹ به وقت پاریس، ۱۱:۳۰ به وقت تهران

ذبیح اله پورشیب در وزن ۸۴+کیلوگرم مرحله حذفی ساعت ۱۲ به وقت پاریس، ۱۴:۳۰ به وقت تهران

علی فداکار وزن منهای ۸۴ کیلوگرم(مرحله حذفی) اعت ۱۳:۱۵ به وقت پاریس، ۱۵:۴۵ به وقت تهران

بهمن عسگری وزن منهای ۷۵ کیلوگرم(حذفی) ساعت ۱۷ به وقت پاریس، ۱۹:۳۰ به وقت تهران

*مبارزات رپه شارژ(گروه بازنده ها اوزان ۷۵-، ۸۴-و ۸۴+) ساعت ۱۹ به وقت پاریس و ۲۱:۳۰ به وقت تهران روز چهارشنبه اول آذر برگزار می گردد.

فرید حقیقی: از هیچ حریفی نمی ترسم

کاتاروی انفرادی ایران به خبرنگار اعزامی ایسنا گفت:از هیچ حریفی نمی ترسم و تمام تلاشم را می کنم که بهترین نتیجه را بگیرم. امید بسیاری به کسب مدال دارم اما اگر واقع بین باشیم کار بسیار سخت است.

وی افزود: هدفم از شرکت در مسابقات جهانی کسب خوش رنگترین مدال است و تمام تلاشم را انجام می دهم. البته نباید فراموش کنیم در قبل بهترین مقام ایران در این بخش هفتمی بوده است.

حقیقی با اشاره به اینکه شرایطش بسیار خوب است گفت: آماده مسابقه هستم و در بهترین شرایط آمادگی ام به سر می برم.

عسگری: جهانی را نه سخت می گیرم و نه آسان

ملی پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کومیته انفرادی ایران به ایسنا گفت: کاراته کاران مسابقات جهانی را نه بسیار باید سخت بگیرند و نه بسیار آسان. من در این سالها همیشه اینطور با مسابقات جهانی روبه رو شده ام و موفق هم بوده ام. مسابقات جهانی را نه برای خودم بزرگ جلوه می دهم و نه بسیار آسان می گیرم.

وی افزود:بدنم کاملا آماده است و برای موفقیت در مسابقات متمرکز شده ام. با توکل بر خدا پیش می روم و شرایطم برای موفقیت در این دوره از مسابقات جهانی بسیار خوب است.

فداکار: دوست دارم بهترین باشم

ملی پوش وزن ۸۴- کیلوگرم کومیته انفرادی به ایسنا گفت: هدفم این است که در هر کاری که وارد می شوم بهترین باشم و بهترین بودن در کاراته این است که قهرمان جهان شوی و من هم دوست دارم که در بهترین شرایط باشم.

وی افزود: همه چیز در آستانه مسابقات جهانی خوب است و آرامش دارم. در این مدت تمرینات لازم را انجام داده ام و اکنون وقت آن است که نتیجه بگیرم. فکر نمی کنم در مسابقات جهانی هیچ کس اندازه تیم ایران تمرین کرده باشد. برای این رقابتها هیچ استرس و فشاری ندارم و قصد دارم بهترین نمایش خود را ارایه دهم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدمهدي عموقديري:

    با سلام خوبی خسته نباشید من ناشنوا هستم باشگاه بدنسازی کاراته هستم میخوام آینده قهرمان خواهم بشوم انشاالله از یزد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.