با همین شرایط هم باید جامی در شأن جهان پهلوان تختی برگزار کنیم

۱۷اردیبهشت،

دبیر فدراسیون کشتی اعتقاد دارد در هر شرایطی باید مسابقات جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در شأن و جایگاه این بزرگ مرد تاریخ کشتی ایران برگزار شود.

محمدرضا توپچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بارها  طی روزهای قبل پیرامون عدم استقبال تیم های خارجی از جام جهان پهلوان تختی صحبت شده به همین سبب در شرایط فعلی بسیار هم لزومی ندارد به این موضوع پرداخته شود.

دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: به هرحال باید طبق شرایط موجود برای بهتر برگزار شدن مسابقات جام تختی برنامه ریزی کنیم که البته  همه اعضای فدارسیون کشتی برای این مهم تلاش می کنند.

توپچی با تقدیر از هیات کشتی تهران تصریح کرد: نقی کلانتری و همکارانشان در هیات کشتی استان تهران پس از انصراف مازندران میزبانی جام جهان پهلوان تختی را پذیرفتند و در این مدت نیز شرایط لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات فراهم آورده اند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است جهان پهلوان تختی اعتبار کشتی ایران است و به طور حتم مسابقاتی هم که به نام این بزرگ مرد برگزار می گردد باید بهترین کیفیت را داشته باشد هرچند بعضی ها اعتقاد دارند که تیم ها و کشتی گیران شرکت کننده نامداری در این مسابقات شرکت نمی کنند اما ما وظیفه داریم این جام را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

دبیر فدارسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چند تیم خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت گفت: در حال حاضر ۵ کشور آذربایجان، پورتوریکو، داغستان روسیه، گرجستان و تاجیکستان به طور رسمی برای حضور در مسابقات جام تختی اعلام آمادگی کرده اند، ضمن این که کشور عراق نیز برای شرکت در این مسابقات ابراز تمایل داشته است.

توپچی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است عصر امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) طاهر غلام اف از کشور ازبکستان به عنوان نماینده فدراسیون جهانی کشتی برای نظارت مسابقات جام جهان پهلوان تختی وارد کشورمان شود که امیدواریم با برگزاری شایسته این رقابتها خبرها مطلوبی از کشتی ایران به  مسئولان تازه فیلا منعکس شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.