با وجود درگیری‌های منطقه ای، لحظه ای از رژیم صهیونیستی غافل نشدیم

به گزارش ایرنا از بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب در سخنانی که به شکل مستقیم از شبکه خبری ˈالمنارˈ این کشور در حال پخش شد، گفت: این برای اولین بار است که حزب الله از این نوع هواپیما(پهپاد) با این دقت و حساسیت استفاده می کند.

وی افزود: سقوط این هواپیما امری طبیعی و پیش بینی شده بود ولی دستاورد مهم ما این بود که این پهپاد توانست صدها کیلومتر در منطقه تحت کنترل رادارهای دشمن به مسیر خود ادامه دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: اسراییلی ها که به غیرقابل نفوذ بودن آسمان خود افتخار می کردند، امروز دچار ضربه سختی شدند.

سید حسن نصرالله با تجلیل از رزمندگان مقاومت اسلامی تأکید کرد: من از همه کسانی که عقل و وقت و تلاش خود را برای دفاع از مردم و ملت خود صرف کردند، تشکر می کنم و بحث و گفت گو درباره قدرت عملیاتی و کاربردی این پهپاد را که برای اولین بار توانست به عمق خاک دشمن نفوذ کند، برعهده خود اسراییلی ها می گذارم.

وی افزود: ما امروز تنها بخشی از توانایی خود را فاش می کنیم و این امر از حجم حوادث غیرمنتظره ما در آینده نمی‌کاهد.

وی افزود: این عملیات نشان می دهد که ما قادر به مخفی کردن قدرت خود و اعلام آنها و ارسال پیام به دشمن در وقت مناسب هستیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه، این حق طبیعی ما است که عملیات شناسایی در هر وقتی که بخواهیم داشته باشیم، گفت: این عملیات اولین و آخرین عملیات ما نخواهد بود چراکه با این نوع از هواپیماها قادر به رسیدن به نقاط مختلفی هستیم.

وی ادامه داد: ما اسم این عملیات را شهید ˈحسین ایوبˈ گذاشتیم چرا که او از اولین سازندگان این سلاح در حزب الله بود و ما به همین مناسبت اسم این هواپیما را به نام این شهید نهادیم.

ادامه دارد…..

خاورم**۲۰۲۴**۱۰۳۰

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.