با وجود محاسبه تعرفه ۵۱۵ریالی برای سیمکارتهای دائمی همراه اول از اول خرداد توسط رئیس هیئت مدیره مخابرات؛ همراه اول: هنوز یکسان سازی تعرفه را

۰۵خردادماه،

در حالی که پیش از این رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از اعمال تعرفه ۵۱۵ ریالی فلت برای تماس های داخله شبکه سیم کارت های دائمی همراه اول از ابتدای خردادماه خبرداده بود، همراه اولیها امروز طی اطلاعیه ای رسمی اعلام کردند هنوز یکنواخت سازی تعرفه مکالمات سیم کارت های همراه اول عملیاتی نشده است.

 
شانزدهم اردیهشت ماه امسال، دکتر سیدهاشمی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود: نرخ کف ۵۱۵ ریال مکالمات برای مکالمات همراه اول نهایی شده و از ابتدای خرداد هزینه بین‌شهری و جابه‌جایی از هزینه‌های این اپراتور برای مشترکان حذف می‌شود.
 
همچنین وی در پاسخ به این سوال که پس از تعیین نرخ پایه ۵۱۵ ریال برای مکالمات تلفن ‌همراه و اجازه تعیین تعرفه ۲۰ درصد بالاتر از این نرخ (۶۱۸ ریال)، هیئت مدیره همراه اول چه نرخی را نهایی کرده گفت: نرخ کف ۵۱۵ ریال مکالمات برای مکالمات سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول نهایی شده و این اپراتور فعلا از مجوز ۲۰ درصدی اضافه استفاده نمی‌کند تا ببیند در بازار رقابتی بین اپراتورها به چه عددی می‌رسد.
 
همراه اولیها با این وجود، امروز طی اطلاعیه ای اعلام کردند: در پی طرح زمزمه هایی در خصوص عملی شدن تغییر تعرفه مکالمات همراه اول، این اپراتور اعلام کرد: بدنبال موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با یکنواخت سازی(حذف اعمال زون بندی بین شهری) تعرفه اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه های اپراتور اول هنوز تغییری نداشته و به محض نهایی شدن تعرفه های انتخابی و آماده سازی مقدمات اجرای آن، این امر به مشترکین اطلاع رسانی می شود.

همراه اول در اطلاعیه تصریح کرده: بر اساس مصوبه رگولاتوری، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور ملزم به رعایت تعرفه جدید می باشند.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، ۱۶ اردیبهشت ماه در مصاحبه خود با خبرگزاری فارس تصریح کرده بود: تعرفه ۵۱۵ریالی از ابتدای خردادماه در مکالمات مشترکان دائمی همراه اول اعمال می‌شود و از ابتدای خرداد بین‌شهری و جابه جایی از مکالمات تمام همراه اولی‌ها حذف می‌شود. بنابراین صورت حساب دوم سال براساس نرخ پایه است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.