با یکبار تصادف با رانندگی برای همیشه خداحافظی می کنید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رئیس پلیس راهور کشور گفت: رانندگان وسیله ی حمل و نقل عمومی خیلی بیشتر مراقب رانندگیشان باشند ، زیرا اولین تصادف آنها آخرین رانندگی آنان خواهد بود.

سردار اسکندر مومنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از اجرایی شدن این طرح خبر داد و گفت: در قانون گزاری جدید برای راهنمایی و رانندگی افراد حادثه ساز که حتی منجر به تصادفات خسارتی می شوند برای مرتبه اول نیز اعمال قانون شده و پروانه ی رانندگی آنان اخذ و باطل می گردد و این رانندگان دیگر نمی توانند در این حوزه وسایل نقلیه ادامه به فعالیت دهند.
وی در خصوص ایمنی و رعایت چکاب وسایل نقلیه و همچنین سلامت همه جانبه راننده، اذعان داشت: این امر به عهده ی تعاونی های مربوطه برای نقل و انتقال مسافران عمومی است که در صورت عدم رعایت این قانون با قاطعیت تمام با این تعاونی برخورد می شود که مسلما نتایجی چون بسته شدن این گونه تعاونی ها و ارجاع آنان به مراجع قضایی را همراه خواهد داشت.
سردار مومنی با اشاره به اهداف این طرح بیان کرد: مسلما آن چه در آن مصمم هستیم امنیت جانی شهروندان است که اجازه نمی دهیم به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط جان هموطنانمان به خطر بیافتد و همچنین در این راستا پیگیری های بیشتری نسبت به پلیس های نامحسوس در وسایل نقلیه عمومی خواهیم داشت./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.