با پرداخت هزینه‌ راهیابی و تهیه لینک‌ها توسط دارنده کد پاسخگویی متمرکز به کدهای خدماتی عمومی ملی ممکن شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در قبل تماس با کدهای خدماتی عمومی ملی باید به نزدیکترین مرکز پاسخگویی در همان استان وصل می‌شد اما اکنون می‌توان با پرداخت هزینه‌ راهیابی و تهیه لینک توسط دارنده کد، به مرکز پاسخگویی متمرکز در یک یا چند نقطه در کشور وصل شد.
 
در قبل طبق آیین نامه واگذاری کدهای خدماتی مصوب جلسه شماره ۱۱۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تماس با کدهای خدماتی عمومی ملی باید به نزدیکترین مرکز پاسخگویی در همان استان وصل می‌شد.
 
اکنون با توجه به درخواست متقاضیان کدهای خدماتی عمومی ملی در خصوص امکان راهیابی این کدها به سمت مرکز پاسخگویی در یک نقطه، بصورت متمرکز با پرداخت هزینه راهیابی، کمیسیون مقرر کرده تا از این پس، تماس با این کدها به نزدیکترین مرکز پاسخگویی در استان و یا با پرداخت هزینه‌های راهیابی و تهیه لینک‌ها توسط دارنده کد، به مرکز پاسخگویی متمرکز در یک یا چند نقطه در کشور وصل شود.
 
به این ترتیب بند ۲-۲-۳ ماده ۳ مصوبه ۱۱۳ اصلاح شد.
 
انتصاب عضو تازه کمیته واگذاری کدهای خدماتی
نماینده معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به عنوان نماینده کمیسیون در کمیته واگذاری کدهای خدماتی تعیین شد.
 
با توجه به خاتمه همکاری نماینده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در کمیته واگذاری کدهای خدماتی، درخواست تعیین نماینده تازه در دستور کار جلسه شماره ۱۷۷ در تاریخ ۱۲/۸/۹۲ کمیسیون قرار گرفت.
 
در این جلسه نماینده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در کمیسیون به عنوان نماینده کمیسیون در کمیته واگذاری کدهای خدماتی تعیین شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.