با پول دو خودرو، صاحب هواپیما شوید

جام جم آنلاین: رئیس سازمان صنایع هوایی از آغاز تولید هواپیماهای ۱۰۰ نفره در کشور ظرف یکسال آینده خبرداد و گفت: مردم می‌توانند با پول دو خودرو، صاحب هواپیما شوند.

“منوچهر منطقی” در حاشیه جشنواره ایران خلاق در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید هواپیماهای ۱۰۰ نفره ظرف یکسال آینده گفت: به محض تامین بودجه، تولید این محصول شروع می‌شود و کمتر از یک سال برای ساخت آن زمان نیاز است.

رئیس سازمان صنایع هوایی افزود: پروژه ملی نیز برای هواپیماهای ۱۵۰ نفره به بالا نیز تعریف شده است که به نظر می رسد در صورت جذب اعتبارات، بتوان ظرف ۵ تا ۷ سال آینده آنها را به ناوگان اضافه کرد.

وی با بیان اینکه مردم با پول دو خودرو می‌توانند یک هواپیمای سبک بخرند، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند به صورت شراکتی یک هواپیمای سبک خریداری کنند، ضمن اینکه با گذراندن ۱۰ تا ۲۰ ساعت آموزش، گواهی خلبانی هواپیمای سبک را دریافت می‌کنند و افرادی که این آموزش‌ها را می‌بینند از نظر سطح تفکر کاملا نظام‌‌مند می‌شوند.

به گفته منطقی، پنجمین مرکز آموزشی خلبانی هواپیماهای سبک فردا در ارومیه افتتاح می‌شود و تا پایان سال نیز ۱۰ مرکز دیگر در کشور ایجاد خواهد شد.

وی همچنین از انتقال فناوری ساخت هواپیماهای ۵۲ نفره به کشور خبرداد و گفت: مدل ساخت آنها در حال بومی شدن است.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.