با پول و اسپانسر می‌توانیم در لیگ برتر تیم داشته باشیم

رئیس هیئت هندبال ایلام گفت: در صورت داشتن اسپانسر قوی می‌توانیم در مسابقات لیگ برتر نیز حضور داشته باشیم.

مجید ارزه گر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه بازیکنان هندبال ایلامی از توانایی و قابلیت های بالایی برخوردارندو اگر اسپانسر قدرتمندی پیدا شود که از تیم های استان حمایت کند می‌توانیم در رقابتهای لیگ برتر شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین و مهمترین مشکل اصلی ما در هیئت مسائل مالی و نبود اسپانسر قوی است.

ارزه گر گفت: برای پیشرفت هندبال استان نیاز به بازیکنان و مربیان خارجی است ولی با این شرایط نمی شود آورد حضور آنها در کشورمان باعث می شود و بازیکنان از دانسته ها و تجربیات آنها استفاده کنند.

وی اشاره کرد: برای توسعه هندبال ایلام با تربیت بدنی استان تعامل خوبی داریم و افرادی که  علاقه مند به این ورزش هستند با امکاناتی که در اختیارشان قرار داده ایم تمرین و آموزش می‌بینند.

ارزه گر اضافه کرد: با وجود اینکه با کمبود بودجه و اعتبارات دسته و پنجه نرم می‌کنیم اما برنامه های خود را با جدیت اجرا می کنیم برای نمونه اوایل سال جاری ریمانیچ کروالی را به ایلام آوردیم و یک دوره یک هفته ای برای مربیان این بخش برگزار کرد.

وی گفت:بازیکنان ایلامی به اردوهای تیم های ملی دعوت می‌شوند و این نشانی از توانایی و استعدادهای بالای آنها در هندبال است و تیم ملی نوجوانان قبل از اعزام به بحرین ۲ دیدار با تیم های ایلامی برگزار کردند.

ارزه گر اضافه کرد: مسابقات لیگ دسته یک هندبال روز ۲۰ مهر آغاز خواهد شد از ایلام شهرداری و شورای شهر ایوان حضور دارد که امیدواریم این تیم بازیهای بهتری ارائه دهد و مقام در خور شایسته ای کسب نماید.

وی گفت: این رقابتها در مرحله مقدماتی غیر متمرکز خواهد بود و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در مرحله نهایی متمرکز خواهد بود.

ارزه گر عنوان کرد: حضور در لیگ برتر ارزمی ایلامی هاست و حیف است با این ظرفیت نتوانیم باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابتهای هندبال نوجوانان کشور را نیز پیش رو داریم که ۱۶ مهر در شهر قزوین انجام می شود و از استان ایلام تیم شهرداری و شورای شهر ایران شرکت دارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.