با کشتی گیران بومی درلیگ تیم داری می کنیم/مسابقات لیگ باید هدفمند باشد

مدیرعامل تیم کشتی آزاد صدرای زیرآب گفت:برای حمایت از کشتی گیران بومی در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهیم کرد.

محبوب قبادیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در سال ۸۷ تیم صداری زیرآب با کشتی گیران جوان خود در مسابقات لیگ برتر چهارم شد و شایستگی عنوان بهتری را هم داشت.

وی درباره این که چرا تیم صدرا در چند سال اخیر در مسابقات لیگ غیبت داشته است گفت: ما قصد داشتیم در لیگ ۸۸ شرکت کنیم اما کمیته لیگ علی رغم آنکه در قرعه کشی این مسابقات نیز حضور داشتیم از ورود ما بدلیل بدهی جلوگیری کرد، البته باید عرض کنم به کشتی گیری بدهکار نبودیم در واقع فدراسیون وجه تبلیغات تیم را نداد در حالی که این مبلغ حق تیم صدرا بود و قرار بود به جای آنکه ورودیه دهیم این پول کارسازی شود که این اتفاق نیفتاد و از حضور در لیگ محروم شدیم.

قبادیان درپاسخ به این سوال که با چه هدفی لیگ برگزار می شود اظهار داشت: در واقع این مسابقات در کشور ما با هدف حمایت مالی از کشتی گیران که درآمدی ندارند برگزار می شود اما رسالت اصلی این مسابقات کشف استعداد ها و پدیده هاست که توجه چندانی به آن نمی شود.

وی درباره نحوه عملکرد کمیته لیگ فدارسیون کشتی نیز گفت: مسئولان کمیته لیگ تلاش خود را انجام می دهند اما به اعتقاد من تا زمانی که این مسابقات هدفمند و منظم برگزار نشود خروجی لازم را نخواهد داشت در نتیجه نمی توان به عملکرد کمیته لیگ نمره خوبی داد.

مدیر عامل تیم کشتی آزاد صدرای زیر آب خاطر نشان کرد: اگر مسابقات لیگ امسال برگزار شود با همین نفرات جوانی که در اختیار داریم یکی از تیم های مدعی خواهیم بود هرچند هدف ما نتیجه گرای نیست./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.