با کیفیت ترین خودروهای پرفروش ایران/”پارس تندر”با کیفیت‌ترین خودروی داخلی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رده‌بندی باکیفیت‌ترین خودروهای پرفروش داخلی از نظر مشتریان انتشار یافت.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نتایج نظرسنجی این شرکت از مشتریان دربارهٔ با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی عرضه شده در بازار در سطح قیمتی ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان را منتشر کرد.

بر این اساس خودروی پارس تندر با کسب ۷۳۷ امتیاز از هزار امتیاز با کیفیت‌ترین خودروی داخلی در این سطح قیمتی بوده است. پس از آن تندر ۹۰ تولیدی ایران خودرو و پارس خودرو با کسب ۷۳۱ امتیاز از هزار امتیاز با کیفیت‌ترین خودروی داخلی عرضه شده در بازار در شش ماهه اول امسال بوده است.

پس از آن پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با کسب ۷۱۸ امتیاز، جک با کسب ۷۱۴ امتیاز، توجوی با کسب ۶۹۰ امتیاز و پژو ۲۰۶ با کسب ۶۸۸ امتیاز با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی عرضه شده در بازار بوده‌اند.

بعد از این خودروها سورن با کسب ۶۸۵ امتیاز، ام.وی.ام ۵۳۰ با کسب ۶۸۴ امتیاز، ام.وی.ام ۳۱۵ با کسب ۶۷۵ امتیاز، لیفان ۶۲۰ با کسب ۶۷۳ امتیاز، رانا با کسب ۶۷۱ امتیاز، سمند معمولی با کسب ۶۶۳ امتیاز، سمند EF7 با کسب ۶۶۳ امتیاز، پژو ۴۰۵ با کسب ۶۴۸ امتیاز و پژو پارس با کسب ۶۴۶ امتیاز باکیفیت‌ترین خودروهای عرضه شده در بازار از دید مشتریان بوده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.