بتسدا در حال ساخت بازی برای نسل بعد کنسول‌هاست

۱۵ام بهمن ،

 

شرکت بتسدا، سازنده عناوین تحسین شده Skyrim و Fallout 3 در حال کار روی نسل بعد کنسول‌ها و ساخت بازی برای آن‌هاست.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اخیرا در فرم کاری ارائه شده توسط شرکت بتسدا، زیر مجموعه رسانه زنیمکس، این شرکت قصد توسعه بازی برای نسل بعدی کنسول‌های بازی را دارد و خواهان اشخاصی است که بتوانند برای آن‌ها برنامه نویسی کنند.
 
در این قرار داد آمده است که بتسدا به دنبال فردی می‌گردد که با تکنولوژی تازه کنسول‌های نسل بعد کار کرده و آشنایی داشته باشد، همچنین سابقه ساخت بازی برای کنسول‌های اکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ را هم داشته باشد. شرایط دیگر عبارتند از ۵ سال سابقه کار در صنعت بازی‌های ویدئویی با ارائه چندین بازی و همچنین مهارت بالا در برنامه نویسی. البته در این پیشنهاد ذکر شده است که اگر فرد مذکور با دایرکت ایکس ۱۱ کار کرده باشد، یک ویژگی مثبت برای او در نظر گرفته می‌شود.
 
شایعات حاکی از آن است که بتسدا فعلا سری The Elder Scrolls را کنار گذاشته است و شدیدا در حال پیگیری ساخت Fallout 4 می‌باشد. البته این شرکت یک بازی بزرگ آنلاین نقش آفرینی بر مبنای سری The Elder Scrolls را در دست ساخت دارد. بنابراین اگر این خبر صحت داشته باشد، بتسدا دیگر محصولی برای ارائه در نسل هفتم کنسول‌های بازی نخواهد داشت و Fallout 4 قطعا برای کنسول بعدی مایکروسافت و سونی منتشر خواهد شد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.