بختیاری زاده: من ستاره بازی آنیانگ نبودم/ فدای سر نوازی که پنالتی را خراب کرد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – سهراب بختیاری زاده از واژه «انتقام» خوشش نمی آید.

به گزارش ممتاز؛ او این موضوع را زمانی بازگو می کند که حرف از انتقام استقلالی ها از «آنیانگ» سابق و اف سی سئول فعلی مطرح می گردد. استقلال سال ۲۰۰۲ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در آزادی مقابل این تیم کره ای شکست خورد و حالا بعد از ۱۲ سال فرصت انتقام و جبران دارد. سهراب بختیاری زاده مدافع آن روزهای استقلال که هنوز بازی می کند، می گوید: «آن بازی، بازی متفاوتی بود. نمی شود شرایط را مقایسه کرد. از نظر فنی، امکانات و هر چیزی که فکر کنید، اوضاع فرق کرده است. آن روز آب و هوا واقعا بد بود. تلاش کردیم که بازی را ببریم ولی متاسفانه باختیم و از رسیدن به فینال محروم شدیم. آن سال در لیگ قهرمانان به مقام سومی رسیدیم ولی حالا استقلال می تواند قهرمان شود. از نظر باشگاهی و ملی این بازی اهمیت بسیاری دارد. می تواند به فوتبال ما انگیزه بدهد. فوتبال کره قابل احترام است ولی رقیب ماست.»
او دربارهٔ انتقام گرفتن می گوید: «به نظر من در ورزش نباید این حرف ها را زد. فضای فوتبال نباید این شکلی باشد. استقلال می تواند این تیم قدرتمند را ببرد و اگر این اتفاق افتاد، بسیار خوب خواهد بود. می تواند اعتماد به نفس فوتبال ما را بالاتر ببرد. استقلال پتانسیل رسیدن به فینال را دارد.»
سهراب دربارهٔ آن بازی توضیح می دهد: «خب آن روز واقعا شرایط آب و هوایی بد بود. زمین شرایط بدی داشت. تنها کار ما این بود که توپ را بلند کنیم و دفع کنیم.» سهراب دربارهٔ ستاره بودنش می گوید: «البته ستاره آن بازی طرفداران استقلال بودند که علیرغم بارندگی شدید، به استادیوم آمدند. من ستاره نبودم.»
او دربارهٔ پنالتی خراب شده نوازی در آن مسابقه می گوید: «محمد پنالتی زن خوبی است ولی متاسفانه آن توپ را گل نکرد. سببش را نمی دانم. البته بهترین پنالتی زن های دنیا هم پنالتی خراب می کنند. از بخت بد ما محمد در آن بازی پنالتی خراب کرد که فدای سرش.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.