بختیار رحمانی: در مورد اروپا رفتن همه چیز را به فولاد سپرده‌ام/ می خواهم در جام جهانی بازی کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – بختیار رحمانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان ظاهرا با یک پیشنهاد اروپایی مواجه شده و پایگاه اینترنتی باشگاه فولاد هم این خبر را روز قبل روی خروجی خود قرار داد.

به گزارش ممتاز؛ رحمانی هم این موضوع را تایید کرده و می گوید:«دیروز آقای دهکردی از من خواست به باشگاه بروم که من هم فکر کردم به خاطر مسائل تیم است اما متوجه شدم که مساله چیز دیگری است. در واقع آقای دهکردی از من می‌خواست بپرسد که مشکلی برای رفتن به اروپا ندارم که من هم گفتم نه تنها مشکل ندارم، بلکه حتی علاقه‌مند به این مساله هستم اما اگر باشگاه تشخیص بدهد.»

او ادامه می دهد: «فولاد دین بسیاری به گردن من دارد و من این باشگاه را واقعا بسیار دوست دارم. شاید باور نکنید اما من ۳-۴ سال پیش هم پیشنهاد خوبی از اروپا داشتم که به خاطر فولاد رد کردم. الان هم در مورد این پیشنهاد همه چیز را دست باشگاه سپردم و به آقای دهکردی گفتم هر چه شما صلاح بدانید همان را انجام می‌دهم. ظاهرا مسئولان آن باشگاه اروپایی با باشگاه فولاد در ارتباط می باشند اما من از قبل هم انتخاب شده بودم و این طور نبود که فقط به خاطر حضورم در فولاد انتخاب شوم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور در اروپا شاید سبب نمی شود که به تیم ملی هم نزدیک‌تر شوی تاکید می کند: «خودم هم این‌طور فکر می‌کنم اما اگر هم نروم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی برسم چون می‌خواهم حضور در جام‌جهانی برزیل را تجربه کنم. من با کروش کار کردم و می‌دانم هر بازیکنی بهتر تمرین کند و بازی‌های خوبی انجام دهد به تیم ملی دعوت می‌شود. به همین سبب هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم چون می‌دانم آنجا جای شایسته‌هاست و تلاشم بدون پاسخ نمی‌ماند.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.