بخشنامه تازه دولت دربارهٔ حقوق کارمندان

۱۱م آذر ،

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ملی، هرگونه تغییر در اعتبار ابلاغی از جمله جابه‌جایی حقوق و مزایای مستمر و یا جابه‌جایی بین برنامه‌ها را مستلزم مبادله اصلاحیه موافقتنامه با این معاونت دانست.

ممتازنیوز: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ملی، هرگونه تغییر در اعتبار ابلاغی از جمله جابه‌جایی حقوق و مزایای مستمر و یا جابه‌جایی بین برنامه‌ها را مستلزم مبادله اصلاحیه موافقتنامه با این معاونت دانست. 

 در بخشنامه بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۳۳۴۰۶/۱۰۰ مورخ ۳۱/۴/ بدینوسیله به اطلاع می رساند در مورد اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی ملزم به اعمال ارقام ابلاغی ( با لحاظ کاهش اعتبار بند ۴۳ قانون بودجه سال ) در سامانه مبادله بوده و پس از امضای بالاترین مقام دستگاه اجرایی مبادله شده محسوب می گردد. 

هرگونه تغییر نسبت به اعتبار ابلاغی از جمله جابه جایی حقوق و مزایای مستمر و یا جابجایی بین برنامه ها ( موضوع ماده ۷۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) مستلزم مبادله اصلاحیه موافقتنامه با این معاونت است. 

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور پیش از این گفته بود: برای جبران کسری بودجه سال جاری هزینه های اجرایی دستگاهها در سه قوه کاهش شدیدی داشته است و پیش بینی می گردد حداقل ۲۰ درصد اعتبارات هزینه ای کشور در سه قوه برای جبران بخشی از کسری بودجه کاهش یاید.

خبرگزاری مهر


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.