بخشودگی بدهی مالیات بر درآمد زلزله و سیل‌‌زدگان

۳ م دیماه ،

بینا-با تصویب دولت، بدهی مالیات بر درآمد مودیان در مناطق زلزله و سیل‌‌زده آذربایجان و مازندران برای سال جاری بخشیده می‌شود.
صنعت بیمه –  با تصویب دولت، بدهی مالیات بر درآمد مودیان در مناطق زلزله و سیل‌‌زده آذربایجان و مازندران برای سال جاری بخشیده می‌شود.
به گزارش بینابه نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران تصویب‌نامه در خصوص بخشودگی بدهی مالیات بر درآمد مؤدیان مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی و مناطق سیل‌زده استان مازندران برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شد.
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۸/۹/ بنا به پیشنهاد شماره ۱۵۷۰۱۴/۱۵۸۲۳/۲۰۰ مورخ ۲۱/۸/ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده (۱۶۵) اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم ـ مصوب ۱۳۷۱ ـ تصویب نمود:
بدهی مالیات بر درآمد مؤدیان مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی و همچنین مناطق سیل‌زده استان مازندران که بیش از پنجاه درصد (۵۰%) اموال آنها در اثر وقوع زلزله و سیل از بین رفته است، با رعایت ماده (۸) اصلاحی آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۶۵) قانون مالیات‌های مستقیم، موضوع بند (۱) تصویب‌نامه شماره ۱۲۹۷۳۵/ت۳۵۶۵۲هـ مورخ ۱۱/۱۰/۱۳۸۵، تا پایان عملکرد سال ۱۳۹۰ بخشوده می‌شود.
این تصویب‌نامه از سوی محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس‎جمهور ابلاغ شده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.