بخش بیداری اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

فروردین ۱۴۰۳

مدیر بخش بیداری اسلامی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری این بخش خبر داد.

حجت الاسلام غریب رضا در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: بخش بیداری اسلامی ، چهار غرفه، غرفه کشورهای بیداری اسلامی، غرفه دشمن شناسی، غرفه کودک و نوجوان، مادر، بخش کودک و نوجوان، همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران برگزار می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: غرفه کشورهای بیداری اسلامی، غرفه مقاومت اسلامی در فلسطین، سوریه، لبنان از غرفه های بخش بیداری اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

غریب رضا با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقه نامه نویسی یا سخنی با ملت های اسلامی با عنوان سخنی با ملت های بیداری اسلامی، ارسال نامه ها و پیام های هموطنان به مردم بحرین، سوریه، مصر، فلسطین و سایر کشورهای انقلابی از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی ادامه داد: مسابقه یک جمله به کودکان فلسطینی ویژه کودکان نوجوانان با ارسال جمله های آن ها به کودکان فلسطینی به زبان عربی از اقدامات این طرح است.

غریب رضا در پایان با اشاره به طرح های دیگر بخش بیداری اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: نمایش تصاویر از تحولات کشورهای عربی، نمایش کلیپ هایی از کشورهای عربی، در خصوص خیانات علیه مردم مسلمان، دعوت و حضور میهمان ویژه از مصر از جمله محمود هروج از انقلابیون مصر، قدسی مبارک، قاسم الاهاشمی از رهبران جمعیت العفاف بحرین، ابوبکر عبداله سردبیر خبرگزاری بسیج با پاسخگویی به سوالات مخاطبان، کرسی قرائت و تفسیر آیات و روایات بیداری اسلامی، از طرح های دیگر بخش بیداری اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.