بدشگونی جایزه صلح نوبل برای این پادشاه +عکس

بر اساس گزارش پلیس، یکی از چمدان های متعلق به پادشاه غنا در لابی هتلش در اسلو به سرقت رفته و به گفته سفارتخانه این کشور، سارقان موفق شده اند بخشی از جواهرات سلطنتی را با خود ببرند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، اگرچه اسلو پایتخت نروژ تلاش می کرد این هفته با برگزاری مراسم صلح نوبل که آن هم حرف و حدیث های فراوان داشت، خود را شهری امن و پیشرفته نشان دهد، قرعه بدشانسی به نام پادشاه یکی از قبایل مهم غنا افتاد که رفته بود تا در این شهر در یک کنفرانس تجاری شرکت کند.

اوتونگفو اوسیتوتوی دو” پادشاه یکی از مهمترین قبایل غنا که برای شرکت در کنفرانس دو جانبه بازرگانی بین نروژ و غنا به اسلو سفر کرده بود، پیش از آنکه فرصت کند بر اساس تشریفات رسمی، با لباس سنتی قبیله اش به همراه جواهرات سلطنتی گران قیمت در کنفرانس حضور یابد، خود را غافلگیر شده توسط دزدان نروژی دید.

بر اساس گزارش پلیس، یکی از چمدان های متعلق به پادشاه غنا در لابی هتلش در اسلو به سرقت رفته و به گفته سفارتخانه غنا، سارقان موفق شده اند بخشی از جواهرات سلطنتی را با خود ببرند.

اگرچه دوربین های نظارتی هتل از لحظه سرقت این چمدان فیلمبرداری کرده اند اما هنوز ردپای مطمئن و مشخصی از دزدان به دست نیامده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.