بدنبال گسترش فوتبال دستی در میان دانش آموزان دانشجویان و هستیم

۲۳ام بهمن ،

رئیس انجمن فوتبال دستی از بسط گسترش این رشته در میان دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و اظهار داشت: در صدد نصب میزهای استاندارد فوتبال دستی در پارک ها نیز هستیم.

حامد شریف زاده رئیس انجمن فوتبال دستی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فوتبال دستی برای اولین بار بدنبال برگزاری جشنواره بزرگ فوتبال دستی در کشور است انجمن قصد دارد این جشنواره را در سه بخش قهرمانی، علوم و رسانه ها برگزار کند از این رو در حال برنامه ریزی دقیق برای برگزاری صحیح جشنواره بزرگ فوتبال دستی هستیم.

وی ادامه داد: مسئولان انجمن فوتبال دستی به محض مشخص شدن اسپانسر مناسب، زمان دقیق و نحوه برگزاری مسابقات را معین و اطلاع رسانی می کند و جشنواره فوتبال دستی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هرفصل از سال برگزار می شود.

شریف زاده تصریح کرد: در سال جدید جشنواره بزرگ فوتبال دستی در طی ۴ دوره برگزار می شود. هدف از برگزاری این مسابقات تربیت و پرورش استعدادهای جدید در بعد قهرمانی است.

وی ادامه داد: در تازه ترین رده بندی فوتبال دستی تیم ملی کشورمان بالاتر از تیم های پر قدرت کانادا، اسلواکی، ترکیه، استرلیا، اسپانیا و کسرواسی قرار گرفته است و برای حظ جایگاه فعلی و ارتقاء سطح فنی، به حضور در مسابقات بین المللی نیاز دارد. امیدواریم مشکلات مالی انجمن فوتبال دستی با حمایت مسئولان ورزش برطرف شود تا تیم ملی در مسابقات برون مرزی مهم پر قدرت حاضر شود.

شریف زاده تصریح کرد: تیم ملی فوتبال دستی بانوان اولین حضور خود را در مسابقات برون مرزی، با شرکت در رقابت های جهانی فرانسه تجربه کردند. بانوان با حجاب اسلامی، عملکرد شایسته و قابل قبول ارائه دادند. شکیبا زیدی در بین ۳۹ ورزشکار و بازیکن در رده ی ۱۷ جهان قرار گرفته است. ضمن اینکه تیم ملی بانوان در بخش دوبل در بین ۳۰ تیم در مکان ۱۷ دنیا قرار گرفته است.

وی افزود: نتایج و عملکرد بانوان در مسابقات جهانی فرانسه حاکی از سطح بالا توانایی بانوانان و قاببلیت های شایسته ی آنها دارد. امیدوارم با اعزام‌های برون مرزی متعدد به مسابقات برون مرزی سطح فنی و آمادگی بانوان را بیش از بیش افزایش دهیم.

رئیس انجمن فوتبال دستی تصریح کرد: تیم‌‌های ملی فوتبال دستی کشورمان برای کسب موفقیت بیشتر، باید حضور و شرکت فعال در عرصه مسابقات مهم بین المللی داشته باشد. ملاک فدراسیون جهانی برای انتخاب تیم‌های برتر، شرکت در مسابقات معتبر برون مرزی است./زر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.