بدهکاران بزرگ بانکی چه کسانی می باشند؟

۲۷م دیماه ،

بینا- مصطفی پور محمدی رییس سازمان بازرسی در خصوص گفت و گویی با اقتصاد ایران به تخلفات اقتصادی کشور پرداخت که بدین شرح است:
اگر روزی بنا باشد یا مجال قانونی برای بیان اسامی باشد، خواهیم گفت که در این سازمان چه پرونده هایی در مورد چه اشخاصی مورد رسیدگی قرار گرفته و هیچ پرونده ای را به خاطر فلان رانت سیاسی نبسته ایم.
نه در دوره ما و نه دوره های قبل هیچ وقت پرونده تخلف کسی بایگانی نشده است. همه را به دادگاه فرستادیم. من یک سند روشن می گویم که ۷۲ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی داریم. بروند وابستگان به نظام را در این بدهکاران بزرگ بانکی پیدا کنند. این اسامی که روشن است. ببینیم چند نفر از اینها آقازاده می باشند.
پرونده معوقات بانکی را ببینید. بدهکار اصلی بانکها چه کسانی می باشند؟ چقدر این آقازاده ها ادعایی در این پرونده ها نقش دارند؟ پرونده وابستگان به نظام را در این بدهکاران بزرگ بانکی پیدا کنند. این اسامی که روشن است. بدهکار اصلی دولت است.
وزرا و استانداران تغییر می کنند. در یک دایره ذهنی است. در یک نوع تفکری است که در حال رخ دادن است.
الان وقت جدال نیست و بهتر است مدارا کنیم. اما به این معنی نیست که می خواهیم تخلف هایشان را تحمل کنیم یا نسبت به بی قانونی بی تفاوت باشیم.
آنچه تصویر سازی از این فعالیت ها می گردد یا ادعای مخالفت و بستن می گردد، همه آنها را بزرگنمایی و بزرگ گویی می دانم. نه وزارت اطلاعات آنقدر برو بیای اقتصادی داشت و نه آن بستن شرکت های اقتصادی اقدام مثبتی بود. ببینید یک اصلی است در وزارت اطلاعات به نام پوشش. این پوشش باید رعایت شود یک کارمند اطلاعاتی که در دنیا این سمت و آن سمت می رود و یا در بعضی از فعالیت های داخل کشور که نمی تواند با تابلو وزارت اطلاعات حضور پیدا کند. طبعا باید با پوشش های متفاوتی برود.
در سال ۱۳۸۴ بد اخلاقی دو جانبه بود. نمایندگان آقای هاشمی هم بسیار تحقیر آمیز با آقای احمدی نژاد حرف زدند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.