بدهی ۳ هزار میلیاردی دو معدن در کشور

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۷/آبان/ – ۱۶:۰۵ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

قاضی‌پور در صحن علنی مجلس خبر داد:

خبرگزاری : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خواستار تسریع در طرح سوال ملی خود از وزیر آموزش و پرورش شد و در عین حال از قرائت نشدن گزارش تفحص از پالایشگاه‌ها و شرکت مهندسی ساخت و ساز تاسیسات دریایی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، نادر قاضی پور در جلسه نوبت عصر امروز مجلس خواستار تسریع در طرح سوال ملی خود از فانی شد و گفت: سوال بنده که مربوط به معلمان پیش دبستانی است در نوبت قرار دارد بنابراین هیأت رئیسه باید سریعا آن را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از پالایشگاه ها و شرکت مهندسی ساخت و ساز تأسیسات دریایی گفت که قرائت این گزارش نیز در نوبت است ولی تاکنون قرائت نشده است از این رو از هیأت رئیسه مجلس خواست تا این گزارش سریعتر قرائت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه همچنین به موضوع بدهی ۳ هزار میلیاردی دو معدن در کشور اشاره کرد و با بیان ایکه متأسفانه دو معدن چادرملو و گل‌گهر حدود ۳ هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بدهی دارند که باید پرداخت کنند از وزیر اقتصاد خواست این موضوع را پیگیری کند.

قاضی پور همچنین در پایان تذکر شفاهی خود خواهان تعیین دستمزد کارگران در سال آینده بر اساس مصوبه بانک مرکزی شد و گفت: دستمزد سال ۹۴ یک خانواده با دو بچه حدود ۲ و نیم میلیون تومان توسط بانک مرکزی تعیین شده است لذا دولت و مجلس در تدوین و تصویب بودجه ۹۴ باید طوری اقدام کنند که این حداقل دستمزد کارگران بر اساس مصوبه بانک مرکزی تعیین شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.