بدون ذوب آهن هم تیم می دهیم

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

اظهار داشت: ما با نام ذوب اهن اصفهان هم در لیگ آقایان هم در لیگ بانوان تیم داده ایم هر چند تیم آقایانمان نیروهای جوان می باشند اما در تیم بانوان ۳ نفر اول تیم ملی یعنی ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و پریسا صمدی و نفر اول تیم جوانان را جذب کرده ایم و از همین رو پتانسیل قهرمانی داریم.

وی تصریح کرد: مشکلات مالی ذوب آهن همچنان باقی است و می دانیم که آنها مایل iبه تیم دادن می باشند اما اگر مشکلاتشان حل نشود نمی توانند تیم بدهند و از همین رو شاید تیم آقایانمان را منحل کنیم اما تیم بانوان را از دست نخواهیم داد و رایزنی می کنیم تا با یک حامی مالی تازه حتما در سوپر لیگ شرکت کنیم.

تکابی درباره اینکه با چه حامیانی مالی ای کرده است بیان کرد: من در تلاش هستم تا با محمد رضا ساکت برای تیم فولاد ماهان سپاهان  و طاهری مدیر عامل گیتی پسند iبه توافق برسم می دانم که هر دوی آنها بیش از دیدگاه تبلیغاتی دیدگاه حمایتی نسبت iبه ورزش دارند و اگر بتوانم موفق شوم یکی از این دو تیم را وارد لیگ تنیس روی میز کنم، خدمت بزرگی iبه جامعه پینگ پنگ است که سابقه نداشته است.

سرپرست هئیت تنیس روی میز اصفهان پیشنهاد داد: من امیدوارم وزارت ورزش و جوانان توجهی iبه باشگاه ذوب آهن کند تا مشکلاتشان حل شود.

همچنین iبه فدارسیون تنیس روی میز پیشنهاد می کنم که قانونی را تصویب کنند مبنی بر اینکه باشگاهی برای آقایان تنیس روی میز تیم داد برای بانوان هم ملزم شود که تیم دهند زیرا بانوان در این رشته ورزشی مظلوم واقع شده اند و فکر می کنم با این قانون کمکی iبه بانوان پینگ پنگ باز خواهیم کرد.

تکابی در انتها خاطر نشان کرد: از نظر من باشگاه فولاد ماهان iبهترین باشگاه حرفه ای در کل ایران است و امکاناتی دارد که بسیار قوی است امیدوارم، iبه نتیجه خوبی با انها برسیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.