بدون محدودیت زمانی و مکانی ارائه ظرفیت‌های سفر‌کارت ملی برای دارندگان کارت

مدیرعامل شرکت سفرکارت ملی با دعوت از تمامی گردشگران برای همکاری در سامانه فروش و شبکه رزرواسیون مراکز اقامتی، گفت: تمامی دارندگان سفرکارت ملی می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از خدمات و ظرفیت‌های این طرح بهره‌مند شوند.

علی رادمند در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگارانبا بیان اینکه سامانه حاضر علاوه بر پوشش نیازهای کاربران خانگی، با توجه به عضویت صدها دفتر خدمات مسافرتی سراسر کشور در شبکه سفرکارت ملی، امکان دسترسی ایشان به قسمت کاربران حرفه‌ای به منظور توزیع گسترده خدمات مراکز گردشگری را فراهم کرده است افزود: این شرکت بر اساس تجارب حاصل طی اجرای طرح سفرکارت ملی، سامانه فروش و رزرواسیون اینترنتی مراکز گردشگری به آدرس www.reserviran.net را برگرفته از الگوهای اجرایی تجارت الکترونیک در اختیار مراکز گردشگری کشور قرار داده است تا سه میلیون و ۳۰۰ دارنده سفرکارت و تمامی دارندگان کارت‌های موجود در شبکه تبادلات بین بانکی کشور (شتاب) بتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی و بدون واسطه از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

وی تصریح  کرد: امکان ایجاد صفحات و فضای ویژه برای آن دسته از مراکز گردشگری که علاقمند به داشتن نمای اختصاصی هستند مانند هتل‌های لوکس و همچنین گروه هتل‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت سفرکارت ملی تصریح کرد: برخورداری از فناوری نوین کانال رزرواسیون برای ارتباط با دیگر بانک‌های اطلاعاتی و سامانه‌های فروش و رزرواسیون موجود براساس سرویس اینترنتی، محدودیت‌های مرسوم برای همکاری در فروش خدمات را از بین برده است.

رادمند خاطر نشان کرد: قابلیت مدیریت موجودی از سوی مدیران مراکز گردشگری و طبقه‌بندی دسترسی‌ها با تعیین زمان آزادسازی خودکار سهمیه‌ها به منظور جلوگیری از سوخت شدن ظرفیت‌ها از ویژگی های منحصر به فرد سامانه حاضر است./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.