بدون منع قانونی در خیابان!

بدون منع قانونی در خیابان!

عصرخودرو : مرکز تیونینگ “چمپیون موتوراسپرتس” اخیرا برنامه ارتقا یک دستگاه پورشه ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۱۱ را در دستور کار خود قرار داده و آن را مبدل به مدل محبوب مسابقه ای پورشه ۹۱۱ GT3 RSR کرده است.

به نقل از بورس نیوز، البته تردد با این خودرو در خیابان منع قانونی نداشته و مهندسان چمپیون موتوراسپرتس در نظر داشته اند تا خودرو خیابانی-مسابقه ای بی نظیری را ارائه کنند.

از منظر عملکرد و موتور، مهندسان این مرکز دو توربوی VTG ، خروجی اگزوز مستقیم، بازوهای سیستم تعلیق جدید و قطعات فیبر کربن سفارشی را برای این پورشه به کار گرفته اند.
این قطعات فیبر کربن شامل ورودی های هوا برای خنک کردن ترمزها، محفظه های جدید چرخ ها و پانل کف جلو خودرو می شوند. پس از تنظیم مجدد “واحد کنترل موتور” (ECU)، قدرت و گشتاور این پورشه به ترتیب به ۵۷۵ اسب بخار و ۶۲۵ پوند فوت رسیده است.
بی شک، بدون طراحی ظاهری و آیرودینامیک مناسب، این پورشه فاقد روح مدل ۹۱۱ GT3 RSR بوده و از این رو، مهندسان بدنه فیبر کربنی RSR را برای آن درنظر گرفتند. افزون بر این، شاسی و ضربه گیر RSR در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته اند. کمک فنرهای قابل تنظیم ” “Ohlins به قیمت ۱۵ هزار دلار و رینگ های منیزیومی “چمپیون موتوراسپرت” به قیمت ۳۰ هزار دلار بخشی از قطعات گران قیمت این خودرو را شامل می شوند.
به نوشته پول نیوز، در نهایت مرکز تیونینگ چمپیون موتوراسپرتس برچسب قیمت ۳۹۹ هزار و ۹۰۰ دلار را برای این پورشه تغییر چهره یافته، در نظر گرفته است.


دوشنبه ۱۳ شهریور   ۱۲:۲۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.